کشف بیش از یک تن تریاک در نزدیکی مرز ایران و پاکستان

© Fotolia / Africa Studioکانتینر حاوی کوکائین در کارخانه کوکاکولای فرانسه
کانتینر حاوی کوکائین در کارخانه کوکاکولای فرانسه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سردار حسین رحیمی ، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ایران اعلام کرد یک تن و 2 کیلوگرم تریاک در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان در شهرستان مرزی سراوان کشف شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری ایرنا، سردار حسین رحیمی روز چهارشنبه اظهار داشت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان سراوان و پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان اعضای باندی که به صورت مسلحانه و با استفاده از خودروهای کوهستانی و تیزرو اقدام به انتقال مواد مخدر از نقاط مرزی به داخل استان می کردند، شناسایی شدند.
وی افزود: قاچاقچیان مسلح، شب گذشته با یک دستگاه خودروی تویوتا در محورهای فرعی شهرستان سراوان، گرفتار کمین یگان های عملیاتی پلیس شده و با آنان درگیر شدند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این درگیری مسلحانه حدود نیم ساعت ادامه داشت، تصریح کرد: قاچاقچیان که توان مقابله با آتش پر حجم ماموران را نداشتند با به جا گذاشتن خودروی حامل مواد مخدر و استفاده از تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه متواری شدند.
وی اظهار داشت: ماموران در پاکسازی از محل درگیری، یک قبضه سلاح کلاش و یک تن و 2 کیلوگرم تریاک کشف کردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه تلاش ماموران برای دستگیری قاچاقچیان متواری ادامه دارد، خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت های مهم پلیس، مبارزه با حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز در جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.
به گزارش ایرنا، شهرستان سراوان در 347 کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور پاکستان قرار دارد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала