لبخند کودک خردسال سوری بازمانده از حمله تروریستی به کاروان فوعه و کفریا (عکس،ویدئو)

© Photo / masoud96bahariلبخند کودک خردسال سوری بازمانده از حمله تروریستی به کاروان فوعه و کفریا (عکس،ویدئو)
لبخند کودک خردسال سوری بازمانده از حمله تروریستی به کاروان فوعه و کفریا (عکس،ویدئو) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تصویری از لبخند تلخ کودک سوری که از حمله تروریستی به کاروان فوعه و کفریا جان سالم به در برده است در شبکه های اجتماعی سراسر دنیا به اشتراک گذاشته شده است.

به گزارش اسپوتنیک، اخیرا در شبکه های اجتماعی سراسر دنیا تصویری از کودک خردسال سوری به اشتراک گذاشته شده است که واکنش های بسیاری در پی داشت. این کودک که از حمله تروریستی به کاروان فوعه و کفریا جان سالم به در برده است، با صورت خونین و پانسمان شده لبخند تلخی به سوی دوربین می زند.

کاربران بسیاری نسبت به این لبخند تلخ که معانی بسیاری در بر دارد واکنش نشان دادند. بسیاری از کاربران گروهک تروریستی داعش را که عامل بر هم زدن آرامش کودکان، نوجوانان و افراد بسیاری در کشور سوریه و کشورهای دیگر است را لعنت کرده و عنوان می کنند که چرا این گروهک شوم دست از سر مردمان این کشور مظلوم بر نمی دارد.

عده ای از کاربران دیگر عنوان می کنند که چرا عکس این دخترک شیعه بر روی صفحه نخست روزنامه ها و مطبوعات جهان نبود؟ آنان علت این اتفاق را شیعه بودن و یا مسلمان بودن او عنوان می کنند و معتقدند که ظلم بسیاری در حق این افراد شده است.

این دخترک با اینکه تمام صورت او با باند و چسب زخم پوشانده شده و چشم های او بزور می تواند چیزی را ببیند، لبخندی به سوی دوربین روانه می کند که در آن کورسوی امیدی به آمدن روزهای خوب موج می زند.
عده ای از کاربران در واکنش به این کلیپ عنوان می کنند که اگر این کودک یک کودک اروپایی بود، حداقل تعدادی شمع برای همدردی با او و تمام کودکان بی دفاع هم شرایط او روشن می شد اما او از این نعمت نیز محروم ماند. آنان همدردی خود را با این کودک مظلوم و اعتراض به جوامع هم دست گروهک های تروریستی، اینگونه بیان می کنند:
"ای کاش اروپایی بودی تا حداقل سهمیه شمع داشتی!"

#بدون_شرح #سوریه #مظلوم #ظالم. #کودک_کشی #روشنفکری

Публикация от NEGAR_FARDA, Follow=Follow (@negar_farda) Апр 18 2017 в 8:58 PDT

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала