گزارش و تحلیل

ثبت نام کنندگان مشهور شده ریاست جمهوری ایران بخش-1(عکس،ویدئو)

اشتراک
برخی از ثبت نام کنندگان انتخابات ریاست جمهوری ایران به شدت مشهور شده اند.

به گزارش اسپوتنیک، در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در ایران افراد زیادی از طبقات مختلف در این انتخابات ثبت نام کردند. این افراد در محدوده سنی حدودا 6 تا ۸۴ سال هستند و بیشتر افراد دارای تحصیلات آکادمیک هستند.
در این میان بعضی از ثبت نام کنندگان مورد توجه بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفتند.
یکی از این افراد با استفاده از اصطلاحات انگلیسی سوژه بسیاری از شبکه های اجتماعی شد. او پس از ثبت نام در وزارت کشور با ارائه وعده های جالب مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت. کاربران بسیاری در شبکه های اجتماعی کلیپ های محتلف از این فرد منتشر می کنند. این فرد در این کلیپ منتشر شده پس از ثبت نام در وزارت کشور وعده هایی می دهد که سوژه بسیاری از شبکه های اجتماعی شده است.

این شخص ادعا کرده است که پس از انتخاب شدن بعنوان رئیس جمهور به همه افراد بیکار حقوق بیکاری بپردازد. همچنین او عنوان کرده است که با انجام پروژه های خود همه مردم ایران را در تامین کرده و کاری کند تا همه در رفاه کامل باشند. او همچنین در این کلیپ بیان کرده است که توانایی برقراری آرامش در ایران و همه کشورها را دارد.

بسیاری از کاربران نسبت به کلیپ منتشر شده واکنش نشان دادند. بعضی از کاربران نیز بعلت وعده های عجیب و دور از ذهن او را مورد انتقاد قرار دادند.بسیاری از کاربران نیز او را بعلت انگلیسی صحبت کردن مورد تمسخر قرار دادند و در کل کاربران نگاه مثبتی نسبت به این فرد نداشته و او را فرد لایقی برای ریاست جمهوری نمی دانند.

از دیگر ثبت نام کنندگان معروف، شخصی است که توانست نسخین ثبت نام کننده باشد. پوشش خاص او مورد توجه بسیاری از کاربران و رسانه های ایران قرار گرفته است. او کفن پوش در محل ثبت نام حاضر شده بود.

یک روحانی نیز با داشتن 5 زن و 18 فرزند آمده است تا مدریریت یک دولت را در دست بگیرد. او در مصاحبه با خبرنگاران اعلام کرد که تریاک را آزاد خواهد کرد.

. فردی که با 5 زن و 18 فرزند برای انتخابات ثبت‌نام کرد!

Публикация от توئیت کده 🐤 (@twiit.farsi) Апр 13 2017 в 1:47 PDT


کاربری در رابطه با حضور او نوشته است، او که توانسته است 5 زن و حدودا 20 فرزند را مدریت کند شاید بتواند بهتر از برخی از پس مدیریت کشور برآید.

برخی نیز او را به یکی از شخصیت های فیلم سینمایی دیکتاتور تشبیه کرده اند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала