امضای قرارداد نهایی خرید ۲۰ فروند هواپیمای ATR توسط ایران

© Fotolia / Borna_Mirمحدودیتی برای زنان در مناصب مدیریتی نیست
محدودیتی برای زنان در مناصب مدیریتی نیست - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در مراسمی با حضور مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، مدیرعامل ATR و قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی ایران قرارداد نهایی خرید ۲۰ فروند هواپیمای ۷۰ نفره ATR امضا شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری تسنیم ، فرهاد پرورش مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در این مراسم با اشاره به اینکه قراردادی که امروز امضا شد برای خرید 20 فروند هواپیمای ATR هفتاده نفره ملخی است، گفت: این هواپیما توانایی پرواز 1500 تا 1600 کیلومتر را در شرایط عادی دارد.
وی با بیان اینکه هواپیمای ATR در هر ساعت 650 کیلوگرم سوخت مصرف می‌کند که رقم مناسبی است، افزود: براساس قرارداد 20 فروند هواپیما تا پایان سال 2018 میلادی تحویل ایران می‌شود.
مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه براساس قرارداد قطعی 20 فروند دیگر نیز به صورت اختیاری گنجانده شده که در صورت تفاهم تعداد هواپیماهای ATR به 40 فروند افزایش می‌یابد، تصریح کرد: در حال حاض 4 فروند از این هواپیماها آماده شده که تا یک ماه دیگر به تهران منتقل می‌شوند.
پرورش همچنین تاکید کرد: براساس قرارداد قطعی امروز تا پایان سال جاری میلادی 5 فروند هواپیمای دیگر و در مجموع 9 هواپیمای دیگر تحویل ایران می‌شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала