واکنشهای گسترده کاربران به ثبت نام احمدی نژاد برای دوره جدید ریاست جمهوری ایران (عکس،ویدئو)

© AP Photo / Richard DrewIran's President Mahmoud Ahmadinejad gestures at the United Nations General Assembly.
Iran's President Mahmoud Ahmadinejad gestures at the United Nations General Assembly. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
حضور محمود احمدی نژاد رئیس جمهور اسبق ایران در دفتر ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری ایران موجی از واکنش و کامنت های کاربران را در شبکه های مختلف اجتماعی در بر داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، تنها چند ساعت پس از حضور محمود احمدی نژاد در دفتر ثبت نام برای ریاست جمهوری ایران، واکنش شدید و موجی از کامنت های کاربران آغاز شد. شمار این کامنت ها لحظه به لحظه بیشتر می شود. او که به نظر نمی رسید امسال برای کاندید شدن ثبت نام کند، دریک حرکت غافلگیرانه به همراه مشایی و بقایی در محل ثبت نام کاندیدها حضور پیدا کرد.

. #احمدی_نژاد پس از ثبت نام: رهبری به من توصیه کردند که در انتخابات کاندیدا نشوم ولی به معنای عدم مشارکت نیست بعضی‌ها میگویند این توصیه نهی کامل است اما آنچه رهبری گفتند یک توصیه است…. #واقعا_یک_توصیه_است…!!!😮😮😮… #آیت_الله_خامنه_ای به صورت علنی #محمود_احمدی_نژاد را از #شرکت در انتخابات ریاست جمهوری #منع کرد.. بخشی از #سخنان ایشان: یک آقایی آمده پیش من، من هم به ملاحظه صلاح #حال_خود_آن_شخص و صلاح #کشور!!!(صلاح یه کشور رو از دید رهبر یه مملکت میگه توصیه) گفتم که صلاح نمی‌دانیم شما در فلان قضیه #شرکت!!!! کنید… اگر توی این مقوله وارد شدید در کشور #دوقطبی ایجاد میشود، خیلی ساده است. ما این توصیه را به یکی از آقایان کردیم. خب حالا این مایه‌ی اختلاف بشود بین برادران مؤمن، یکی بگوید فلانی گفته، یکی بگوید نگفته، یکی بگوید چرا پشت بلندگو نگفته؟ خب حالا این هم پشت #بلندگو! ___________________________________ پ‌ن۱:نامه ی آقای خامنه ای به این آقای نسبتا محترم نه توصیه بود نه اینکه کاندیدا بشو یا نشو….آقای خامنه ای گفتن #شرکت نکن😶😶…شرکت نکن ینی نه برو ثبت نام کن نه از کسی حمایت کن… پ‌ن۲:ریاست منع یا توصیه‌ی رهبری نمی‌شناسه…جنون ریاست این آدم رو دیوانه کرده!!! پ‌ن۳:البته حق داره باز اومده…کم کشور رو به فنا داده…اومده کارش رو تموم کنه… پ‌ن۴:خیلی سر بسته یاد درآمد نفتیمون در زمان این آقا به خیر که معلوم نیست الان تو جیب کیه!!!.. #أفلا_یعقلون😒

Публикация от ♦ســـــــیـــدِ خوانســــــار♦ (@khansari__alireza) Апр 12 2017 в 2:40 PDT

با نگاهی به کامنت های کاربران در شبکه های اجتماعی می توان مشاهده نمود که اکثر کاربران دید منفی نسبت به این موضوع دارند. این در حالی است که برخی نیز از این حرکت او استقبال کرده اند. برخی می گویند او و مشایی در آخر به نفع بقایی کنار می روند. بسیاری از کاربران و گروه های خبری اینستاگرام نیز می نویسند که او احمدی نژاد برخلاف تاکید رهبر انقلاب بر عدم حضور در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده است.

 

 

به نوشته ی خبرگزاری های ایران، او در توجیه این کار خود گفته است رهبری به من توصیه کردند که در انتخابات کاندیدا نشوم.ولی به معنای عدم مشارکت نیست.بعضی‌ها میگویند این توصیه نهی کامل استآنچه رهبری گفتند یک توصیه است.

 

نارضایتی و واکنش های منفی کاربران در رابطه با حضور او لحظه به لحظه در انواع شبکه های اجتماعی بیشتر می شود. برخی از کامنت ها نیز مضمون توهین آمیز دارند و به نظر می رسد نشان از عدم استقبال این کاربران شبکه های اجتماعی از این موضوع است.

ولایت مداران کجائید؟؟.؟ #انتخابات96 #احمدی_نژاد

Публикация от foreign Minister (@d.zarif.victor) Апр 12 2017 в 12:16 PDT

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала