با یکسال زمان می خواهید چکار کنید و چه کار می توان کرد؟ (ویدئو)

© Fotolia / pathdocЗадумчивый паренек чешет затылок
Задумчивый паренек чешет затылок - اسپوتنیک ایران
اشتراک
با مشاهده این ویدئو می توانید برای سال جدید خود بهتر برنامه ریزی کنید.

به گزارش اسپوتنیک، با آغاز سال جدید بسیاری از افراد و شرکت ها برای سالی که پیش روی خواهند داشت برنامه ریزی می کنند. در ویدئویی تاثیرگذار که در فضای مجازی منتشر شده است نیز دقیقا به همین موضوع پرداخته می شود.
بر اساس این ویدئو، در سال جدید می توان طوری برای زمان های بیکاری برنامه ریزی نمود تا علاوه بر انجام کارهای روزانه بتوان به مطالعه، ورزش و یادگیری زبان خارجی اقدام نمود. طبق محاسباتی که در این ویدیو انجام داده شده است هر فردی در طول 24 ساعت، 8 ساعت خواب می باشد و 2 ساعت خود را صرف خوردن غذا می نماید، 1ساعت صرف اجابت مزاج می شود و یک ساعت نیز در طول روز استراحت می نماید. چنانچه فرد شاغل باشد 5 ساعت خود را صرف کار بیرون از منزل می نماید. بر اساس محاسبه انجام شده هر فردی در طول هفته 2191 ساعت و در آخر هفته 520 ساعت زمان فراغت در اختیار دارد که می تواند از آن بهره کافی ببرد.

در این ویدیو محاسبه شده است که هر شخص می تواند کتاب جنگ و صلح تولستوی را در 55 ساعت، کتاب هری پاتر و سنگ جادو را در 7 ساعت، کتاب ارباب حلقه ها در 45 ساعت و کتاب خوشه های خشم را در 16 ساعت بخواند.
همچنین می توان انجیل را در 70 ساعت و قرآن را در 15 ساعت مطالعه نمود.
همچنین می توان بین 280 تا 400 ساعت بطور کامل زبان انگلیسی را فرا گرفت و یا زبان های کمی مشکل تر مانند فرانسه و اسپانیایی را در 600 ساعت بطور کامل فرا گرفت. در مورد زبان هایی مانند روسی و هندی میتوان با 1200 ساعت به یادگیری آن پرداخت.
طبق محاسباتی که در این ویدیو انجام گرفته است یک شخص می تواند در اوقات فراغت خود علاوه بر خواب و کارهای روزانه کتاب های اشاره شده و حتی بیشتر از آن را به علاوه یادگیری زبان عربی و اسپانیایی و روسی انجام دهد و 200 ساعت دیگر وقت اضافه بیاورد.
در 200 ساعت باقی مانده با احتساب 100 ساعت برای یادگیری نقاشی و اختصاص دادن 2ساعت برای هر نقاشی، در انتهای سال میتوان یک گالری نقاشی با 50 عدد نقاشی درست کرد.
کاربران بسیاری در این رابطه گفته اند که مشاهده این ویدئو در برنامه ریزی آنها برای سال جدید تاثیر بسیار خوبی داشته است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала