پرفروش ترین فیلم کمدی ایرانی در نوروز 96(عکس)

© Photo / Soheil Ghanbarzadehمراسم 22 بهمن تهران
مراسم 22 بهمن تهران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فیلم کمدی ایرانی با فروش 10 میلیاردی پرفروش ترین فیلم نوروز 96 شد.

به گزارش اسپوتنیک، در نوروز 96 استقبال مردم ایران از فیلم های سینمایی بسیار خوب و گسترده بود. بیشتر فیلم های اکران شده مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته بود. در این میان فیلم های کمدی اکران شده با فروش میلیاردی خود توانستند درصد رضایت بیشتری از مردم را جلب کنند.
فیلم "خوب بد جلف" به کارگردانی "پیمان قاسم خانی" توانست در 45 روز اکران خود به فروش 10 میلیاردی برسد. این فیلم با فروش خود توانست عنوان اولین فیلم 10 میلیاردی را در سال 96 کسب کند. خبر فروش میلیادری این فیلم توسط بسیاری از کاربران و خبرگزاری های جمهوری اسلامی به اشتراک گذاشته می شود.

گفته شده است که این فیلم کمدی اولین فیلم فیلمنامه نویس طنز ایرانی پیمان قاسم خوانی است و او پیش از این هیچ گاه کارگردانی فیلم سینمایی را بر عهده نگرفته بود. در شبکه های اجتماعی، بسیاری از کاربران این فیلم را مورد تحسین قرار داده و اقرار کرده اند که فیلمی طنز و جالبی بوده است.

 

یکی از کاربران شبکه اجتماعی توییتر معتقد است که پیمان قاسم خوانی تمام تلاش خود را در این فیلم به کار گرفته است تا این فیلم کمدی از ریتم خارج نشود و تلاش او موفقیت آمیز بوده است.

البته بعضی دیگر از کاربران در مقابل این فیلم را خوب ارزیابی نکرده اند و معتقدند آنقدر که باید و شاید محتوای طنز گونه نداشته است. یکی از کاربران شبکه اجتماعی توییتر عنوان می کند که او در تمام طول فیلم در این فکر بوده است که مردم در سالن سینما به چه چیزی می خندند.

فیلم دیگری که در نوروز 96 فروش بالایی داشته است "گشت 2" نام دارد که در ادامه فیلم کمدی "گشت ارشاد 1" ساخته شده است.
این فیلم نیز مورد تحسین بسیاری از کاربران قرار گرفت و بسیاری از مردم راضی از سالن های سینما بیرون آمدند.
گفته شده است که فروش این فیلم کمدی نیز به 6 میلیارد رسیده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала