توصیه های کاربران در آخرین روز از تعطیلات نوروز(عکس)

© Sputnik / Konstantin Chalabov /  مراجعه به بانک تصاویر توصیه های کاربران در آخرین روز از تعطیلات نوروز(عکس)
توصیه های کاربران در آخرین روز از تعطیلات نوروز(عکس) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی پیشاپیش روز سیزده بدر را تبریک گفته و مقاصد خود را تعیین کرده اند.

به گزارش اسپوتنیک، بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی پیشاپیش به استقبال روز آخر تعطیلات نوروز یعنی روز سیزده بدر و یا روز طبیعت رفته و برای سیزده بدر خود برنامه ریزی می کنند. این برنامه ریزی ها با توصیه هایی نیز همراه است که به سرعت در فضای مجازی به اشتراک گذاشته می شود. بعضی از آنان از برنامه های روز سیزده بدر خود نوشته اند و بعضی دیگر آرزوی باز شدن بخت برای همدیگر و برآورده شدن آرزوها کردند.

کاربران بسیاری با انتشار عکسی از گره زدن سبزه برای دیگر کاربران آرزوی برآورده شدن آرزوها را دارد.
طبق رسم و رسومات که از گذشته برجای مانده است، جوانان که هنوز ازدواج نکرده اند سبزه سفره هفت سین و یا علف های طبیعت را گره می زنند تا هر چه زودتر نیمه گمشده خود را پیدا کنند.

Публикация от nila_x♡ (@nila7718) Апр 1 2017 в 3:34 PDT

امروز بسیاری از مردم روز طبیعت به آغوش طبیعت می روند و طبق رسم و رسومات که از قدیم رایج بوده است غذایی همچون آش رشته می پزند و با بستگان خود می خورند و به عبارتی، با رها کردن سبزه در طبیعت، سیزده خود را بدر می کنند.

🆔 @GizmizTel

Публикация от کانال گیزمیز‌‌‌ (@gizmiztel) Апр 1 2017 в 10:33 PDT

ولی مهمترین موضوعی که کاربران پیش از آغاز 13 بدر به آن اشاره می کنند، نریختن زباله در طبیعت است. در این راستا کاربران بسیاری در شبکه اجتماعی اقدام به انتشار تصاویری می کنند که در آن کاربران را به نریختن زباله در طبیعت تشویق می کند.

#سیزدهبدر

Публикация от Abdollah Seraji/Gerash/Iran (@roobadphotography) Мар 31 2017 в 7:55 PDT

در راستای تشویق کاربران به رعایت بهداشت در طبیعت، کاربر دیگری در شبکه اجتماعی اینستاگرام عکسی منتشر کرده است که در آن زمان لازم برای از بین رفتن موادی مانند پلاستیک و کاغذ و دیگر مواد مورد استفاده را عنوان کرده است.
یادآور می شویم که طبیعت ایران به خاطر تغییرات شرایط جوی، سیل، خشکسالی و غیره در سالهای اخیر به شدت آسیب دیده است و با نگاهیکلی به کامنت های کاربران می توان دید که دوستاران محیط زیست در فضای مجازی از هموطنان خود عاجزانه می خواهند تا از ریختن زباله، درست کردن آتش، قطع درختان و غیره در این روز صرفه نظر کنند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала