جانشین فرمانده ناجا از مسافران نوروزی خواست تا زودتر برگردند

© Sputnik / Somayeh Pasandideتونل کندوان تونلی است در جاده کرج - چالوس. این تونل در 27 اردیبهشت 1317 از طرف رضا شاه افتتاح گردید. قبل از احداث این تونل، راه میان کرج و چالوس پنج ماه از سال غیر قابل تردد بود.کار ساخت این تونل با ادوات و ابزار آن سالها، تنها سه سال به طول انجامید. طول تونل 1883 متر است.
تونل کندوان تونلی است در جاده کرج - چالوس. این تونل در 27 اردیبهشت 1317 از طرف رضا شاه افتتاح گردید. قبل از احداث این تونل، راه میان کرج و چالوس پنج ماه از سال غیر قابل تردد بود.کار ساخت این تونل با ادوات و ابزار آن سالها، تنها سه سال به طول انجامید. طول تونل 1883 متر است. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جانشین فرمانده ناجا با اشاره به پیش بینی سازمان هوشناسی کشور و در پیش بودن بارندگی از مسافران خواست تا زودتر برگردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر- سردار اسکندر مومنی در حاشیه بازدید از مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: ایام نوروز پر تصادف‌ترین روزهای سال است و در این مدت نیز روزهای پایانی تعطیلات نوروزی پرحادثه‌ترین روزهای نوروز است. چرا که تمام مسافرانی که به تدریج عازم سفر شدند در یک بازه زمانی کوتاه قصد مراجعت دارند و این موضوع باعث خستگی و عجله و شتاب آنها می‌شود لذا لازم است تا توجه بیشتری در حین برگشت داشته باشند و از پنج شنبه و جمعه اقدام به بازگشت کنند. 

جانشین فرمانده ناجا عنوان کرد: نوروز امسال امن‌ترین نورز سنوات گذشته بود و شاخص‌های امنیتی در تمام نقاط کشور از جمله نقاط سفر مرزی بهبود یافت.

او گفت: با توجه به اطلاعات بدست آمده از میزان تردد و تصادفات در تعطیلات نوروزی، امسال در وضعیت بهتری قرار داشتیم.

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала