بازتاب نامزدی آقای نام آشنای پلاسکو در شورای شهر(عکس)

© Photo / Soheil Ghanbarzadehآتش نشان در محل حادثه
آتش نشان در محل حادثه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی آتش نشانی که نامش در حادثه پلاسکو بر سر زبان‌ها افتاد، در آخرین لحظه‌ها در انتخابات شورای شهر تهران ثبت‌نام کرد.

به گزارش اسپوتنیک، این روزها خبر کاندیدا شدن "جلال ملکی" سخنگوی آتش نشانی در شورای شهر در شبکه های اجتماعی دست به دست می چرخد. سخنگوی آتشنشانی نام آشنا در حادثه پلاسکو که به "سخنگوی قهرمانان پلاسکو" نیز لقب دارد، چندی پیش خبرهای منتشر شده در فضای مجازی، مبنی بر قصد کاندیدا شدن در دوره بعدی شورای شهر تهران را تکذیب کرد.
او در مصاحبه با خبرگزاری های ایرانی اظهار کرده بود که من نه به کاندید شدن برای شورای شهر تهران فکر کرده‌ام و نه در آینده به این موضوع فکر می‌کنم. وی دلیل عدم علاقه به نامزد شدن خود را ارائه خدمات بهتر به شهروندان در آتش‌نشانی عنوان کرد. اما با انتشار خبر کاندیدا شدن او در فضای مجازی کاربران بسیاری متعجب شدند.
حضور او توسط کاربران بسیاری در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود.

Публикация от سعید برخورداری (@saeed.bar) Мар 27 2017 в 1:50 PDT

 

وی علت اصلی تغییر نظر خود را احساس نیاز شدید شورا به افراد متخصص عنوان کرد. وی تصریح کرد که علت اصلی کاندیدا شدن در شورا نبود کارشناسی در حوزه ایمنی است. او اصرار مردم برای حضور پررنگ تر متخصصین در شورای شهر را از دلایل دیگر کاندیدا شدن خود بیان کرد. پس از حادثه پلاسکو موضوع ایمنی بیش از پیش برای مردم مورد توجه قرار گرفته است و احساس نیاز به افرادی که متخصص در این زمینه هستند را در شورای شهر ضروری می دانند.
ملکی عنوان کرد که در صورت انتخاب در شورای شهر، بیشترین برنامه‌ها را راستای کاهش نواقص ایمنی شهر خواهد داشت.
کاربران شبکه های اجتماعی پس از انتشار این خبر واکنش های متفاوتی را نشان دادند. برخی از اقدام ملکی حمایت کرده اند و معتقدند هر چه حضور افراد باسواد و متخصص که در رشته های مرتبط با فعالیت های شورای شهر تحصیل کرده اند بیشتر باشد دیگر افراد بی تخصص و صرفا مشهور در شورای شهر نخواهند بود.
https://twitter.com/armaeel/status/835794779539660800

اما در مقابل برخی دیگر این اقدام ملکی را سواستفاده وی از شهرت خود پس از حادثه پلاسکو دانستند.
یکی از کاربران شبکه اجتماعی توییتر نیز با دیدگاه تندی اقدام ملکی را سو استفاده از شهرت عنوان کرد.
https://twitter.com/basoshadid/status/846256311192965120
ولی با نگاه کلی به کامنت های کاربران ایرانی نسبت این موضوع می توان نتیجه گرفت که اکثر کاربران به او اعتماد داشته و می خواهند ببیند که شخصی که خودش بحران دیده است، چگونه می تواند به حل بحران های جامعه کمک کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала