پيروزي تيم فوتبال ساحلي يزد در مقابل روسيه در جام باشگاه‌های فوتبال ساحلی اوراسیا

© Photo / Daniel Rodrigues/Rossiya SegodnyaФотография португальского фотографа Daniel Rodrigues «People playing soccer ball on Ipanema beach at sunset, Rio de Janeiro», III место в Международном конкурсе фотожурналистики им. Андрея Стенина 2015 в категории «Спорт. Серия фотографий»
Фотография португальского фотографа Daniel Rodrigues «People playing soccer ball on Ipanema beach at sunset, Rio de Janeiro», III место в Международном конкурсе фотожурналистики им. Андрея Стенина 2015 в категории «Спорт. Серия фотографий» - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تیم مقاومت گلساپوش یزد در دومین شب از مسابقات جام باشگاه‌های فوتبال ساحلی اوراسیا تیم لوکومتیو مسکو را شکست داد.

به گزارش اسپوتنيک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان- در آخرین و حساس‌ترین بازی از روز دوم رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتبال ساحلی اوراسیا تیم مقاومت گلساپوش در ورزشگاه پر از تماشاگر سلمان پذیرای تیم لوکومتیو مسکو بود.

دقایقی از بازی نگذشته بود که داور خطای پنالتی به سود لوکو اعلام کرد و شایکوف دروازه بهزاد پور را باز کرد و تا انتهای وقت اول بازی یزدی‌ها هرچه زدند به در بسته خوردند تا این تایم با همین تک گل به سود لوکومتیو به اتمام رسد.

وقت دوم هم با گل زودهنگام روس‌ها آغاز شد، اما فشار بی حد و وصف تماشاگران در دقیقه‌ی نهم جواب داد تا حمید رضا دهقانی اختلاف را به یک گل برساند؛ اما این پایان این نیمه‌ی پرهیجان نبود و سید علی ناظم از روی نقطه‌ی پنالتی بازی را به تساوی کشاند ولی در سه صدم ثانیه تا پایان این نیمه دروازه گلسا باز شد.

سومین وقت بازی شروع اتفاقات مهیج بود ابتدا رضایی بازی را به تساوی کشاند، اما لحظاتی بعد روس‌ها باز هم با تکیه‌ی بر تجربه‌ی خودشان توانستند از حریف ایرانی خود پیشی بگیرند.

در حالی که بازی با همین نتیجه به دقایق پایانی خود نزدیک می‌شد حمید بهزادپور گلر مقاومت گلساپوش از راه دور به زیبایی دروازه‌ی حسینی را باز کرد تا سه دقیقه پایانی جذاب‌تر هم دنبال شود.

با این نتیجه و البته نتیجه بازی اسپورتینگ و لوانته گلساپوش قهرمان زود هنگام جام باشگاه‌های فوتبال ساحلی اوراسیا معرفی شد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала