عکس ازدواج تکواندوکار ایرانی و تکواندوکار ترکیه ای در شبکه ای اجتماعی خبرساز شد(عکس)

© Fotolia / EugeneluckyЖених и невеста в день свадьбы
Жених и невеста в день свадьбы - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ازدواج مهران عسگرى عضو سابق تیم ملى تكواندوى ایران، با نور تاتار از تركیه که دارنده دو مدال المپیك در تكواندو می باشد در شبکه های اجتماعی خبرساز شد.

به گزارش اسپوتنیک، عکس منتشر شده از ازدواج دو تکواندو کار ایرانی و ترک در شبکه های اجتماعی طرفداران بسیاری پیدا کرده است و روز به روز کامنت های بیشتری پیرامون این موضوع از سوی کاربران به چشم می خورد.
یکی از کاربران شبکه اجتماعی توییتر اقدام به انتشار عکس متفاوت این زوج جوان کرده است.

علت پرطرفدار شدن این عکس بخاطر ژست متفاوت عروس و داماد است. معمولا در عکس های عروسی رسم است که عروس و داماد در حالات رمانتیکی قرار می گیرند اما عکس عروسی این زوج جوان در حالتی است که گویا در حال بازی تکواندو هستند. در عکس متفاوت آنها، عروس در حال لگد زدن به داماد می باشد و داماد در حالت تدافعی قرار دارد.
بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی معتقدند که ژست عروس نمایانگر این است که او از ابتدا به داماد قدرت خود را نشان می دهد و به اصطلاح گربه را دم حجله می کشد.
گفته شده است که "نور تاتار"متولد ۱۶ اوت ۱۹۹۲ در کشور ترکیه است و اصالتی کرد دارد از مهمترین افتخارات او برای تیم ملی تکواندو ترکیه میتوان به مدال نقره المپیک ۲۰۱۲ لندن و مدال برنز المپیک ۲۰۱۶ ریو اشاره کرد.
بسیاری از کاربران زندگی پر از هیجانی را برای این دو زوج جوان پیش بینی می کنند. یکی از کاربران شبکه اجتماعی توییتر با نوشتن متنی با نگاهی طنز گونه نوشته است به شدت نگران سلامتی و کبودی داماد است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала