ژیان لیموزین در خیابان های یکی از شهرهای ایران(عکس)

© Sputnik / Sergei Pyatakov /  مراجعه به بانک تصاویر ژیان لیموزین در خیابان های یکی از شهرهای ایران(عکس)
ژیان لیموزین در خیابان های یکی از شهرهای ایران(عکس) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خودرو ژیان روزگاری یکی از آرزوهای برخی از مردم بود و این خودرو در زمان خودش یکی از خودروهای کلاس بالای فرانسوی به شمار می آمد.

به گزارش اسپوتنک، در ویدئویی که اخیرا به سرعت توسط کاربران شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود، عکسی از لیموزینی را نشان می دهد که از چند ژیان مختلف ساخته شده است. این تصویر که گفته می شود در ارومیه گرفته شده است واکنش های متفاوتی را در میان کاربران دربر داشت.
تلفیق ژیان و لیموزین ماشین جدیدی را به وجود آورده است که کاربران شبکه اجتماعی به آن "لیموژیان" یا "ژیان لیموزین" می گویند. یکی از کاربران ایستاگرام با انتشار عکسی از این لیموزین با نگاهی طنز گونه عنوان کرده است که آیا می دانید چند ژیان باید کشته شود تا 1 لیوزین ساخته شود؟

در تصویر منتشر شده ماشین شبیه لیموزین دیده می شود که از قسمت های مختلف چند ماشین ژیان ساخته شده است.
یکی از کاربران با اشاره به قدیمی بودن ژیان عنوان می کند که اگر جزو دسته ای از افراد هستید که هنوز ماشین ژیان را بخاطر دارید، بدین معناست که به دهه چهارم زندگی خود نزدیک می شوید. کاربر دیگری نیز با نگاهی طنرآمیز می نویسد خود شرکت سیتروئن اکنون دنبال این شاهکار است تا آنرا بخرد.

این خلاقیت توجه بسیاری را در شبکه های اجتماعی به خود جلب کرده است و اغلب کاربران نظر مثبتی نسبت به این موضوع از خود نشان داده اند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала