واکنش ها به اکران نخستین فیلم ایرانی در اسرائیل (عکس)

© Fotolia / Alon Harelواکنش ها به اکران نخستین فیلم ایرانی در اسرائیل (عکس)
واکنش ها به اکران نخستین فیلم ایرانی در اسرائیل (عکس) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خبر اکران فیلم ایرانی فروشنده در اسرائیل موجی از واکنش ها و کامنت های متفاوت کاربران را در بر داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، از روز 16 مارس پیش فروش بلیط فیلم فروشنده در سایت lev اسرائیل برای اکران در کشور اسرائیل آغاز شده است. گفته شده است که این برای اولین بار است که یک فیلم ایرانی در اسرائیل اکران می شود.
کاربران شبکه اجتماعی نیز به انتشار این خبر پرداختند. بعضی از کاربران با این اتفاق موافق و بعضی مخالف هستند.
یکی از کاربران شبکه اجتماعی توییتر که موافق اکران این فیلم در همه جای جهان می باشد معتقد است که همه فیلم هایی که برنده اسکار هستند در اسرائیل اکران می شوند.

کاربر دیگری در شبکه اجتماعی توییتر که با این اقدام مخالف می باشد، عنوان می کند که اکران فیلمی در اسرائیل مجاز خواهد بود که از اقتدار ایران بکاهد.

بسیاری از کاربران نیز منتظر واکنش اصغر فرهادی نسبت به این موضوع هستند. با این که برخی از کاربران می گویند که این موضوع باید طبیعی باشد چراکه فروشنده اسکار گرفته است و باید در تمام سینماهای جهان اکران شود، ولی در کل نظر اکثر کاربران ایرانی نسبت به این موضوع منفی بوده است. برخی با تندی می گویند کاش اصغر فرهادی آمریکا میرفت برای اسکار ولی فیلمش تو اسرائیل پخش نمی شد.
واکنش های تند بسیاری همراه با پیام های سیاسی نیز در فضای مجازی منتشر شده است که نشان دهنده مخالفت بسیاری از ایرانی ها از این موضوع می باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала