مردی با پانزده مدرک لیسانس و فوق لیسانس رکورددار گینس

© Fotolia / zimmytwsدوولس کلن امريکآيي په دووپوهنتونونو کې شامل شو
دوولس کلن امريکآيي په دووپوهنتونونو کې شامل شو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رکورددار مدارک دانشگاهی کسی‌ است که 15 مدرک لیسانس و فوق لیسانس دارد و نامش به عنوان دارنده بیشترین مدارک دانشگاهی در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس- لوسیانو بایتی که اصالتا اهل ایتالیا است و در نزدیکی شهر رم زندگی می‌کند با داشتن بیشترین مدارک دانشگاهی به رکورددار گینس تبدیل شده و نامش به عنوان کسی که چندین لیسانس و فوق لیسانس دارد در این کتاب به ثبت رسیده است.

لوسیانو که 70 ساله است، اولین نفری است که چنین رکوردی در گینس را به خود اختصاص می‌دهد؛ وی اولین رکورد کتاب گینس را در سال 2002 هنگامی‌که 8 مدرک دانشگاهی داشت به ثبت رسانید.

بایتی که در حال حاضر روی هم رفته 15 لیسانس و فوق لیسانس در رشته‌های مختلف از جمله فلسفه، حقوق، جامعه‌شناسی و ادبیات دارد؛ در تلاش است تا بتواند شانزدهمین مدرک خود را در رشته علوم تغذیه بگیرد.

بایتی مدیر سابق یک مدرسه متوسطه است و مطالعه خود را از 3 صبح شروع می‌کند و تا آخر وقت ادامه می‌دهد، هم‌چنین ساعت خواب وی کوتاه است.

لوسیانو اکثر مدارک خود را از دانشگاه ساپینزا در رم گرفته است.

ساپینزا بزرگ‌ترین دانشگاه اروپا و قدیمی‌ترین دانشگاه شهر رم در ایتالیا است که در سال 1303 میلادی، تأسیس شده‌ است. بر طبق رتبه‌بندی آکادمیک دانشگاه‌های جهان، دانشگاه ساپینزا در بین 30 دانشگاه برتر اروپا جای دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала