واکنش کاربران به جایگاه لیلا حاتمی در میان ليست زیباترین زنان خاورمیانه(عکس)

© AP Photo / Mel Evansواکنش کاربران به جایگاه لیلا حاتمی در میان ليست زیباترین زنان خاورمیانه(عکس)
واکنش کاربران به جایگاه لیلا حاتمی در میان ليست زیباترین زنان خاورمیانه(عکس) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بر اساس خبرهایی که به سرعت در فضای مجازی و رسانه ها منتشر شده است، لیلا حاتمی در میان ليست زیباترین زنان خاورمیانه سايت "واندر ليست" قرار گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، نام بانو لیلا حاتمی بازیگر سرشناس ایرانی در میان زیباترین زنان خاورمیانه بیش از پیش می درخشد. گفته می شود جایگاه نام وی اکنون در میان مشهورترین خواننده ها و بازیگران این خاورمیانه قرار دارد. سایت "واندر لیست" اخیرا فهرستی از زیباترین زنان خاورمیانه را منتشر کرده است. با توجه به اینکه برخی از زیباترین زنان جهان در خاورمیانه زندگی می کنند، وجود چنین لیستی یکی از ملزومات مجله ها و رسانه های مد به نظر می رسد. این لیست براساس میزان محبوبیت چهره ها و نظرات کارشناسان و منتقدان مختلف تنظیم شده است.
در شبکه های اجتماعی و در میان کاربران ایرانی نیز این خبر دست به دست می چرخد. "لیلا حاتمی" بازیگر محبوب ایرانی و دختر "علی حاتمی" کارگردان مشهور ایرانی یکی از چهره های بسیار محبوبی است که طرفداران بسیاری دارد. درخشش او در فیلم "اصغر فرهادی" یکی از عواملی بود که این فیلم توانست جایزه اسکار را از آن خود کند.
یکی از کاربران شبکه اجتماعی فیس بوک با انتشار چند عکس و فیلم از لیلا حاتمی خبر جایگیری او را در لیست زیباترین بانوان بیان کرده است.


یکی از کاربران در واکنش به این خبر اینگونه نوشته است که "واقعا زیبا وجذابه،یه خانوم به تمام معنا."
همچنین کاربر دیگری در شبکه اجتماعی توییتر با عکس دیگری از این بانوی 44 ساله ایرانی نوشته است:


گفتنی است که در این لیست علاوه بر لیلا حاتمی بانوان دیگری حضور دارند. رانیا عبدالله (ملکه رانیا) همسر ملک عبدالله دوم و ملکه اردن در این لیست به عنوان زیباترین زن خاورمیانه برگزیده شده است. این ملکه ۴۶ ساله علاوه بر زیبایی اش به فعالیت های انسان دوستانه اش نیز شهرت دارد. او همچنین حضوری پر رنگ در شبکه های اجتماعی همچون فیس بوک، اینستاگرام و توییتر دارد. رانیا عبدالله بیش از ۴ میلیون دنبال کننده در توییتر دارد. از بانوان دیگر می توان به صوفیا المریخ هنرمند عرصه موسیقی پاپ در کشور مراکش، مونا ابوحمزه مجری برنامه تلویزیونی لبنان، سیرین عبدالنور بازیگر و خواننده لبنانی، لامیتا فرنجیه بازیگر و مدل لبنانی، هیفا وهبی خواننده، مدل و بازیگر لبنانی، دنیا سمیر غانم خواننده و بازیگر مصری و غیره اشاره کرد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала