تفاوت روز شنبه در کشورهای مختلف(عکس)

© Photo / Pixabayتفاوت روز شنبه در کشورهای مختلف(عکس)
تفاوت روز شنبه در کشورهای مختلف(عکس) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک، شاید در همه جای دنیا هفته هفت روز باشد اما نگاه افراد به روزهای هفته بسیار متفاوت است. درست در زمانی که مردم در کشور روسیه و دیگر کشورهای اروپایی تدارکات یک آخر هفته خوب را می بینند در ایران همه به آغاز هفته فکر می کنند و این که در روز اول هفته چگونه به موقع بیدار شوند و به سرکار یا درس بروند.

آخر هفته در ایران فقط یک روز می باشد و آن روز جمعه است در حالی که در کشور روسیه و دیگر کشورهای اروپایی دو روز شنبه و یکشنبه روز تعطیل محسوب می شود.
با نگاهی به کامنت کاربران ایرانی و آنچه که در شبکه های اجتمتماعی به اشتراک گذاشته می شود، می توان مشاهده نمود که اغلب کاربران روز شنبه را به خاطر پایان آخر هفته زیاد دوستت ندارند.
این روز برای برخی آغاز هفته تحصیلی و برای برخی آغاز هفته کاری است که پس از یک پنجشنبه جمعه می آید.
درشبکه های اجتماعی فیس بوک کاربری مطلب طنزی به اشتراک گذاشته است که مرتبط به این مطلب می باشد.

وی اشاره کرده است که اگر رسیدن پنج شنبه و جمعه شما رو هیجان زده نمی‌کند باید دوستان خود را عوض کرد. اگر برای روز شنبه انگیزه‌ای ندارید باید شغلتان رو عوض کنید و اگر بی‌صبرانه منتظر روز شنبه هستید تا به سر کار بروید باید همسر خود را عوض کنید.
کاربران در زیر این مطلب نظرات موافق و مخالف خود را اعلام کرده اند. یکی از کاربران جواب این مطلب را به صورت طنز اینگونه داده است که "نسبت به تمام گزینه های فوق، بی تفاوتم فقط از مسولین تقاضا دارم حقوق مارو سر وقت بریزن بحسابمون… والسلام"
کاربر دیگری عنوان کرده است که "عوض کردن همسر کاری اشتباه است." کاربر دیگری اینگونه نظر داده است که "من که هیچ روزی هیچ حسی برام نداره چیکار کنم؟"
کاربر دیگری در شبکه اجتماعی توییتر آرزو کرده است که ایکاش روزهای هفته به این صورت بود 1جمعه، 2جمعه، 3جمعه، 4جمعه، 5جمعه و پنج شنبه غروب. در این صورت دیگر هیچ گاه روز اول هفته و شنبه ای وجود نداشت.

با نگاهی کلی، کامنت های بسیاری از کاربران ایرانی را می توان در یک جمله "شنبه خر است!" خلاصه کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала