حواشی راهپیمایی 22 بهمن از دید کاربران اینترنت (عکس)

© Sputnik / Soheil Ghanbarzadehгодовщина революции в иране
годовщина революции в иране - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک، راهپیمایی 22 بهمن در ایران در روز جمعه برگزار شد. کاربران شبکه اجتماعی عکس های جالبی را از حواشی این راهپیمایی در شبکه های اجتماعی منتشر کردند.

در یکی از عکس های منتشر شده در شبکه اجتماعی فیس بوک به صورت ریز و دقیق نکات موجود در راهپیمایی، به تصویر کشیده شده است. این عکس متشکل از 9 عکس کوچک است.

در یکی از بخش های این عکس، تصویری از کاریکاتور ترامپ دیده می شود که چهره ای بسیار غضبناک دارد که سمبلی از سنگدلی و بیرحمی او نسبت به جوامع دیگر است. درایستگاه هنر انقلاب که توسط هنرمندان خوشنویس و کاریکاتوریست برپا شد، کاریکاتورهایی دیگری نیز از رؤسای جمهور به نمایش درآمد.

празднование 38-й годовщины революции в Иране - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
پاسخ ایرانی ها به آقای ترامپ (ویدیو)
در عکس دیگری که درون مایه طنز دارد فردی پلاکاردی در دست دارد که با لهجه مشهدی خطاب به ترامپ مطالبی را نوشته است.
در عکس دیگری فردی با پلاکاردی در دست ایستاده است که مضمون پلاکارد آن این است "ما با مردم آمریکا دوست هستیم، مرگ بر ترامپ"
در بخش دیگر این عکس فردی کیکی 3 طبقه را بر روی ماشین خود حمل می کند که به 3 رنگ سبز و سفید و آبی، رنگ های پرچم ایران می باشد.
در بخش دیگری عکسی از عروس و دامادی میبینیم که تصمیم گرفته اند جشن عروسی خود را در جشن انقلاب در خیابان به همراه مردم دیگر برگزار کنند. عروس و داماد با لباس عروسی در خیابان مشغول راهپیمایی هستند. این عکس در شهر ساری گرفته شده است.
عکس های بسیاری در شبکه های مختلف اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است که انعکاس راهپیمایی 22 بهمن در ایران می باشد. بر اساس آنچه که توسط کاربران ایرانی در فضای مجازی منتشر می شود، بسیاری از این تصاویر محتوای طنز نیز دارند.
در شبکه اجتماعی توییتر کاربری عکسی منتشر کرده است که شخصی ماکتی از ترامپ ساخته است و در دست گرفته است. در این ماکت ترامپ با لباس خانگی است و طناب دار به دور گردن او بسته شده است و چوبه دار در دست شخص سازنده است.

متن طنزی نیز در زیر این عکس نوشته شده است که "اگز ترامپ به ایران حمله کند فقط و فقط به علت این ماکت خواهد بود."
بر اساس تصاویر منتشر شده، سردار سلیمانی نیز در این راهپیمایی همگام با مردم حضور داشته است.

از موضوعاتی که بازتاب بسیار گسترده ای در شبکه های اجتماعی سراسر دنیا داشته است می توان به تشکر مردم ایران از مردم ایالات متحده، پیرو حمایت آمریکایی ها از مردم ایران که تصمیم ترامپ منع از ورود آنها به آمریکا می شود، اشاره نمود.
در این رابطه عکسی در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده است که خطاب به دولت و مردم آمریکاست.

در این تصویر که به انگلیسی نوشته شده است مردم ایران برای مردم آمریکا طول عمر زیاد آرزو کردند اما برای دولت آمریکا طول عمر کم و نابودی. این پیام مردم ایران خطاب به مردم آمریکا در پلاکاردهایی بسیاری دیده می شد. همچنین بسیاری از مردم ایران از مردم آمریکا برای حمایت از مسلمانان و پشتیبانی از آنان در مقابل دولت آمریکا قدردانی کردند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала