عبدالله ویسی: فحاشی به خودم و خانواده ام را به خودشان بر می گردانم

© Fotolia / steevy84توپ فوتبال روی زمین چمن
توپ فوتبال روی زمین چمن - اسپوتنیک ایران
اشتراک
عبدالله ویسی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل ماشین‌سازی اظهار داشت: صحبت خاصی درباره بازی ندارم، اما توهین تعداد اندکی را که امروز به من و به خانواده‌ام فحاشی کرده‌اند، به خودشان بر می‌گردانم که لیاقت خود و خانواده‌های‌شان است، کسانی که اندازه دفتردار سبحانی (رئیس کارخانه فولاد مبارکه) هم شعور ندارند!

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری تسنیم- وی افزود: از روز نخست کانون هواداران سپاهان از من پول می‌خواست و برخی پول گرفته بودند که علیه من فحاشی کنند. این تعداد بسیار کم بودند و هواداران واقعی تیم سپاهان خودشان را قاطی نکنند. این 80 نفر تمرکز مرا به هم ریختند و تنها از هواداران واقعی سپاهان عذرخواهی می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان یادآور شد: تیمی را به من تحویل دادند که بالای 31 سال و یازدهم جدول بود تا جوان کنم.

وی در پاسخ به سؤالی درباره اینکه چرا سپاهان در این هفته افتضاح عمل کرده است، خاطرنشان کرد: با صبا، فولاد و استقلال خوزستان موفق بودم، در سپاهان نیز باید تاوان دهم اما نه با فحاشی. من «حیا کن رها کن» را روی سرم می‌گذارم، اما فحاشی را نمی‌توانم تحمل کنم. ما در 9 بازی تنها دو باخت دادیم، در حالی که پرسپولیس دو فصل پیش با برانکو رتبه دوازدهم جدول را کسب کرد و الان در حال قهرمانی است.

«من دست دزدها را از سپاهان بریدم و باید تاوان آن را بدهم»، ویسی با بیان این جمله در واکنش به اینکه سپاهانی‌ها تیم حریف را تشویق کردند، گفت: بنده هم ماشین‌سازی را ستایش می‌کنم و این مسئله اصلاً مهم نیست. برخی افراد، بازیکن 38 ساله‌ای را که باید در پیشکسوتان بازی کند، تشویق می‌کنند. با این اوصاف انتظار دیگری از این افراد ندارم. این افراد هیچ چیزی ندارند و اگر چیزی دارند که من را از نظر فوتبالی زیر سؤال می‌برد، بگویند. من حتی یک آدامس هم ندزدیدم، بلکه دست برخی دزدها را از تیم کوتاه کردم. اگر باشگاه مرا اخراج کند، یک ریال هم از باشگاه نمی‌گیرم که فکر نکنند برای پول در سپاهان مانده‌ام.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала