سخنگوی جریان «الوفاء» بحرین: شرایط موجود برای حرکت به سوی مبارزه مسلحانه وجود دارد

© AP Photo / Hasan Jamaliگسترش اعتراضات در بحرین
گسترش اعتراضات در بحرین - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی جریان «الوفاء» بحرین تاکید کرد که دلایل واضح و روشنی برای به کارگیری سلاح به منظور دفاع از خون، حریم، مقدسات و کرامت مردم بحرین وجود دارد.

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از تسنیم- سید «مرتضی السندی» سخنگوی جریان «الوفاء الاسلامی» درباره مبارزه مسلحانه علیه رژیم آل خلیفه گفت: ما معتقدیم که مردم بحرین برای دفاع از خود، حق استفاده از هر وسیله‌ای حتی سلاح را دارند و تحرکات مسالمت آمیز مردم طی سال های اخیر در احقاق حقوق و یا دفع ظلم ها فایده‌ای نداشته است. همچنین دلایل استفاده از قدرت برای بازداشتن رژیم جنایتکار آل خلیفه نیز وجود دارد. جنایت اخیری که رژیم آل خلیفه در اعدام سه شهروند بحرینی مرتکب شد، بی احترامی به خون مردم بحرین است و به همین دلیل نیز تغییر روش و مکانیسم هایی که طی سال های اخیر استفاده می شده، لازم است.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: ما این موضوع را به مردم بحرین اعلام می داریم تا بدین صورت جنایات آل خلیفه علیه ملت بحرین متوقف شود؛ شرایط موجود اینگونه اقتضا می کند که از یک سو در میدان های اعتراض و تظاهرات حضور داشته باشیم و از سوی دیگر نیز برای اقدام نظامی آمادگی داشته باشیم.

سخنگوی الوفاء بحرین در پاسخ به این سوال که آیا آمادگی نظامی به معنای اعلام مبارزه مسلحانه علیه آل خلیفه است، تاکید کرد: ما معتقدیم که دلایل واضح و روشنی برای به کارگیری سلاح به منظور دفاع از خون، حریم، عقائد، مقدسات و کرامت مردم بحرین وجود دارد. ‌

وی درباره نحوه مبارزه مسلحانه با حکام بحرین نیز تصریح کرد: این موضوعی است که خود مردم بحرین قادر به ارزیابی و تحلیل و درک آن هستند و شرایط موجود برای حرکت به سوی این امور وجود دارد. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала