حمیدرضا حاجی‌بابایی: آمریکا هر زمان حس کند کشوری ضعیف است تا نابودی آن پیش می رود

© AP Photo / Mindaugas KulbisСолдаты американской армии на военных учениях в Литве
Солдаты американской армии на военных учениях в Литве - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رییس کمیسیون تلفیق برنامه ششم گفت: بصیرت یعنی اینکه بدانیم آمریکا دوست ما نیست و به دنبال تفرقه در میان مسلمانان است؛ چرا که همواره هزینه‌های بالایی را صرف اختلاف‌افکنی میان مسلمانان می‌کند.

‌به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا- حمیدرضا حاجی‌بابایی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در مسجد جامع زاهدان با بیان اینکه 9 دی روز نمود حقیقی بصیرت است اظهار کرد: انتخابات سال 88 در تاریخ پس از انقلاب بالاترین نقطه افتخار برای ایران بود و حضور حداکثری مردم در انتخابات می‌رفت که ضامن امنیت ملی و اقتصادی کشور ایران شود که عده‌ای با همکاری دشمن اجازه ندادند ثمرات این حضور به بار نشیند و باعث تحریم‌های اقتصادی ایران شدند.

رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی افزود: امروز انقلاب ما نیازمند حرکتی همچون 9 دی است تا به اتوبان بصیرت و برادری برگشت کنیم.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه هر زمان مردم ایستادند و مقاومت کردند، موفقیت حاصل شد، افزود: آمریکا هر زمان حس کند کشوری ضعیف است، تا جایی مقابل آن پیش می‌رود که آن را از بین ببرد.

وزیر اسبق آموزش و پرورش با بیان اینکه امنیت امروز کشور ایران مرهون وحدتی است که در بین آحاد مردم ایجاد شده است، افزود: ما نباید اسیر جناح‌ها و تجلیل‌های سیاسی شویم و حرکت انقلابی را فراموش کنیم.

وی  با بیان اینکه کسانی هستند که دوست ندارند ما در کنار هم متحد باشیم، گفت: آمریکا به دنبال عزت ما نیست و اگر کسی غیر از این فکر کند بصیر نیست.

حاجی‌بابایی تصریح کرد: آمریکا اعتقاد دارد نفت دنیا مال اوست و باید در اختیار او باشد و همه ملل دنیا باید در اختیار او باشند.

وزیر اسبق آموزش و پرورش با بیان اینکه آمریکا ایران را دریاچه‌ای از نفت می‌بیند و این نفت و ثروت را سهم خود می‌داند، گفت: دعوای آمریکا با ما دعوای حاکمیت خود بر خود است و چون قرآن به انسان‌ها بصیرت می‌دهد آمریکا با آن مخالف است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала