زاکانی: چرا رئیس جمهور مقابله با فساد را از برادر خود آغاز نمی‌کند؟

© Fotolia / Alexander Rathsفساد مالی
فساد مالی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مگر قرار نبود برجام تحریم را بردارد، شما کم بودن زمان را مشکلی در از دست فرصت‌ها می‌دانستید، اکنون چه شده که امروز می‌گویند می‌خواستیم مشخص کنیم که آمریکایی‌ها بدعهد هستند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری دانشجو- علیرضا زاکانی پیش از ظهر امروز در همایش جوانان انقلابی که در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد، با اشاره به لزوم گسترش عدالت و تحقق آن در کشور اظهار داشت: اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند اساس وجودی ما عدل است یعنی تلاش‌هایی که شما انجام می‌دهید در سرفصل و ارزش بالایی قرار دارد که در پرتو آن هم به خود و هم به کشور و بندگان خدا کمک می‌کنید تا چهره و شرایط کشور به سمت مطلوب شدن پیش برود.

زاکانی گفت: امروز با جامعه‌ای مواجهیم که در آن بستر توسعه فساد را برخی از آقایان ایجاد می‌کنند، چرا رئیس جمهور مقابله با فساد را از برادر خود آغاز نمی‌کند، امروز روز قیام است اما قیام همگام و منطقی در جهت تقویت حاکمیت و نقد اجزای حکومت، همان کاری که ۱۳ آبان ۵۸ کردند و لانه جاسوسی را گرفتند.

وی اضافه کرد: ما نیازمند مجمع و اتحاد دانشجویی هستیم که وظیفه خود را مبارزه با فساد، فقر و تبعیض بداند و فارغ از نگرش‌ها و سلایق بر اساس فطرت در مبارزه با فساد به ویژه با فوریت در بخش اقتصاد عمل کند تا علف‌های هرز و فساد ایجاد کن جامعه را از ریشه بیرون بکشند و رفاه حداقلی را برای مردم و نیازمند خلق کنند.

نماینده سابق مجلس گفت: ما در جهت احیای قانون اساسی باید گام برداریم، اگر این کار صورت گیرد در جهت تقویت نظامی اقدام کرده‌ایم که به تعبیر امام راحل اگر معصوم هم بود خود را برای نظام اسلامی فدا می‌کرد، عده‌ای تلاش می‌کنند که حکومت علوی را منتقل به تابعی از نظام شیطانی غرب کنند، امیدواریم بتوانیم در خدمت انقلاب اسلامی قرار گیریم.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала