رادیوتصویری بزودی در ایران فعال می گردد

© Fotolia / Vectorassرادیو
رادیو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیمای ایران از راه‌اندازی رادیونما با همت معاونت توسعه و فناوری رسانه و با همکاری و مشارکت معاونت امور استان‌ها در آینده نزدیک خبر داد.

 

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرنگاران تسنیم- دارابی در نشست شورای مدیران معاونت امور استان‌ها با اشاره به استقبال خوب مخاطبان در مناطق مختلف کشور از شبکه‌های رادیویی اظهار کرد: مردم هر استان با توجه به فرهنگ و سنت‌های خود، علاقه‌مند به استفاده از شبکه‌هایی هستند که با زبان، لهجه و گویش خود آنها اقدام به پخش برنامه می‌کنند.

وی افزود: استقبال از برنامه‌های جذاب رادیویی، موسیقایی و حتی نمایش‌های رادیویی با لهجه و گویش مناطق مختلف، گویای تمایل بالای مخاطبان به دیدن و شنیدن برنامه‌هایی با زبان بومی است.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما با بیان اینکه توجه و تعامل با مخاطبان شبکه‌های رادیویی در دستور کار این معاونت قرار دارد، گفت: بر این اساس راه‌اندازی رادیونما یا‌‌ همان رادیوتصویری در اولویت قرار گرفته است.

وی ادامه داد: رادیونما در راستای ارتباط بیشتر با مخاطبان و بهره‌مندی آنها از محتوای کاربردی‌، به‌زودی و به‌همت معاونت امور استان‌های رسانه ملی در تمامی استان‌ها راه‌اندازی می‌شود.

دارابی خاطرنشان کرد: در این بین تعامل خوبی میان معاونت استان‌های رسانه ملی با معاونت توسعه و فناوری رسانه وجود دارد و مهندسان و تکنسین‌های سازمان با همتی جهادی درصدد فراهم آوردن زیرساخت‌های لازم به‌منظور تسریع در راه‌اندازی رادیونما هستند.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر فنی رسانه ملی طی سال‌های اخیر گفت: بهره‌برداری از تجهیزات نوین صوتی و تصویری یکی از گام‌های اساسی در ارتقای چتر رسانه‌ای صدا و سیماست و این مهم، با تلاش عوامل فنی سازمان در حال تحقق است.

وی تصریح کرد: رادیوتصویری شکلی دیگر از ارتباط صوتی به‌همراه محتوای تصویری است که اطلاعات تکمیلی مورد نظر تهیه‌کنندگان و برنامه‌سازان را در اختیار مخاطب قرار داده و شیوه‌ای نوین از ارتباط را رقم می‌زند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала