دیدار دو تیم ایران و روسیه ساعت 03:30 بامداد فردا چهارشنبه در مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2016

© Fotolia / steevy84توپ فوتبال روی چمن
توپ فوتبال روی چمن - اسپوتنیک ایران
اشتراک
روز بزرگ فوتسال ایران فرا رسید، پس از شکست برزیل و پاراگوئه و رسیدن به جمع 4 تیم برتر جهان،حالا این فرصت را داریم تا تاریخ سازی خود را ادامه داده و فینالیست شویم.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از گزارش مشرق، واقعیت این است که با مرور دوباره بازی های ایران مقابل برزیل و پاراگوئه به این نتیجه رسیدیم که ایران شایستگی فینالیست شدن را دارد. فریب پیروزی نزدیک مقابل پاراگوئه را نخورید؛ آنها می دانستند که حریف ما نیستند و با یک بازی بسته اجازه ندادند دروازه شان گلباران شود اما حریف بامداد فردای تیم ملی روسیه ای است که شرایط متفاوتی دارد.

روس ها از قدرتهای سنتی فوتسال هستند و هر چند نتوانسته اند به قهرمانی برسند اما همواره در زمره مدعیان این مسابقات در رقابتها بودند. در حالت طبیعی ما نبردی برابر با این تیم خواهیم داشت. یعنی نه شاهد دفاع اتوبوسی روس ها خواهیم بود و نه خودمان به لاک دفاعی می رویم. دیداری پایاپای که اندیشه های مربیان، تاکتیک های دو تیم و کم اشتباه بودن بازیکنان تاثیر زیادی در نتیجه گرفتن دارد.

ما با روسها بازی های تدارکاتی زیادی داشتیم به خصوص در سالهای اخیر و به قول یکی از مربیان تک تک بازیکنان این تیم را به اسم و چهره می شناسیم روی این اصل ترس بازی با اسپانیا یا برزیل در وجود بازیکنان ما نیست. این روسیه است که از ما می ترسد به خصوص که در مصاحبه هایشان حرف از حضور شانسی ایران در این مرحله می زنند تا بار روانی را از دوش بازیکنانشان بردارند.

 ایران و روسیه تاکنون در مسابقات مختلف (اکثر بازی‌ها دوستانه بوده) 27 بار رودرروی یکدیگر قرار گرفته‌اند که از این تعداد روس‌ها توانسته‌اند 11 پیروزی کسب کنند و ایران نیز 6 برد را از آن خود کرده است. 10 دیدار دو تیم نیز با تساوی به پایان رسیده است.

دو تیم از سال 2010 به طور مداوم هر سال با هم روبرو شده اند که حاصل آن 6 برد برای ایران، 4 برد برای روسیه و 9 تساوی بوده است.

*سال 2010: یک برد برای ایران و دو تساوی

*سال 2011:  دو برد برای ایران و دو برد برای روسیه

*سال 2012: یک برد برای روسیه و یک تساوی

*سال 2013: دو برد برای ایران، یک برد برای روسیه و 3 تساوی

*سال 2014: دو تساوی

*سال 2015: یک برد برای ایران و یک تساوی

یکبار دیگر که آمار بازی های دو تیم در سالهای اخیر را مرور کنید می بینید برتری با ایران بوده و این یعنی ما می توانیم بامداد فردا و در شرایطی که خیلی ها خواب هستند فریاد پیروزی را سر داده و برای اولین بار طعم حضور در فینال را بچشیم.

دیدار دو تیم ایران و روسیه ساعت 03:30 بامداد فردا چهارشنبه در مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2016 برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала