گروهک‌های تروریستی داعش و النصره برای امنیت کشور ایران عددی نیستند

© Sputnik / Sergey Mamontovایران به خاطر درز اطلاعات محرمانه به آژانس انرژی اتمی اعتراض می کند
ایران به خاطر درز اطلاعات محرمانه به آژانس انرژی اتمی اعتراض می کند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزیر اطلاعات عقبه همه تشکل‌ها و گروهک‌های تروریستی را در سرویس‌های آمریکا و اسرائیل دانست و خاطرنشان کرد: با همدلی، وحدت و هماهنگی دستگاه‌های امنیتی و انتظامی امنیت پایدار در کشور جاری‌شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم- حجت‌الاسلام‌ سید محمود علوی بیان کرد: روزبه‌روز پیوند قلبی بین دستگاه‌های امنیتی وزارت اطلاعات، ناجا، سپاه و ارتش، بسیج، قوه قضاییه، وزارت کشور و نیز ستادهای بالادستی بیشتر می‌شود این همدلی وهم افزایی به تعبیر مقام معظم رهبری سبب برقراری امنیتی بی‌بدیل در کشور می‌شود.
علوی با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای به چالش کشیدن امنیت کشور اظهار داشت: آن‌هم نه در سطح گروهک‌های تروریستی داعش، النصره و… این‌ها عددی نیستند که از ناحیه این‌ها برای امنیت کشور احساس ناامنی کنیم این‌ها ابزار و عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی هستند که دیگران برای به چالش کشیدن امنیت از این‌ها سوءاستفاده می‌کنند.
وزیر اطلاعات تصریح کرد: پشت این قضیه اسناد و قرائن به هم‌پیوستگی سرویس‌های اطلاعاتی کشورهای متخاصم را می‌بینیم و در رأس آن آمریکا، انگلیس، موساد و مباشر این‌ها سرویس عربستان سعودی است.
وی بابیان اینکه ردپای این عناصر در جنوب شرق کشور و خارج از مرزها می‌بینیم و تشکل‌هایی راه می‌اندازند تا 12 تیم 10 نفره درست کنند و برای هر عملیات 500 هزار دلار هزینه می‌کنند، گفت: با این سرمایه‌گذاری‌ها می‌خواهند امنیت کشور را به چالش بکشند.
علوی بابیان اینکه عقبه همه این تشکل‌ها و گروهک‌ها سرویس‌های آمریکا و اسرائیل هستند خاطرنشان کرد: با همدلی، وحدت و هماهنگی دستگاه‌های امنیتی و انتظامی امنیت پایدار در کشور جاری‌شده است.
حجت‌الاسلام‌ علوی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان قم و آئین افتتاح هم‌زمان 186 پروژه که در تالار معصومیه فرمانداری قم برگزار شد، با ابلاغ پیام رئیس‌جمهور و وزرا به مسئولان و مردم استان قم اظهار داشت: دولت یازدهم دولت فراجناحی، فرا بخشی و فراگیر با تقدم منافع ملی بر منافع بخشی است.
وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه در این دولت تلاش شد توجه‌ها تنها به جناح خاص نباشد افزود: دولت به حاشیه راندن نیروهای متعهد و کارآمد را به زیان جامعه و جامعه نخبگانی کشور می‌داند، از همین رو همواره از همه ظرفیت‌های مفید جامعه نخبگانی برای راه‌اندازی کار کشور در دستور کار داشته است.
وی بابیان اینکه رئیس‌جمهور بر این باور است هرکسی که بتواند خدمت کند صرف‌نظر از جناح‌بندی باید زمینه خدمت داشته باشد، تصریح کرد: سیاست دولت این است که فرا بخشی باشد و تنها در ابعاد سیاسی یا… نباشد، توسعه کشور با توسعه متوازن و هماهنگ میسر می‌شود.
علوی با تأکید براینکه موتور محرک کشور با تکمیل نقش همه بخش‌ها است که می‌تواند سبب حرکت بالنده نظام شود، خاطرنشان کرد: تقدم دولت تقدم منافع ملی بر منافع بخشی است از همین رو باید همه دستگاه‌های اجرایی وظیفه بخشی و مسئولیت خود را با منافع ملی گره بزنند و جایی که منافع بخشی به منافع ملی آسیب می‌زند منافع ملی در اولویت است.
وزیر اطلاعات بابیان اینکه ما باید در جهت منافع ملی گام برداریم تصریح کرد: اساس کار خدمت به مردم است و این موضوع باید سرلوحه کار مسئولان باشد، مسئولیت باری بر دوش مسئولان است.
وی با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی و گره‌گشایی از کار مردم هدف مسئولان باشد گفت: در مسیر خدمت خستگی معنا ندارد، اسلام به ما سفارش کرده خدمت ما به انسان‌ها صدقه است از همین رو هر اقدامی درزمینهٔ خدمت به مردم صدقه جاریه است.
علوی با اشاره به اینکه گاهی بدون توجه در رفتار با مردم کم‌کاری صورت می‌گیرد خاطرنشان کرد: دولت یازدهم هدف خود را بر ارزش‌های انسان‌ساز اسلامی مبتنی کرده و انتظار دارد مسئولان خدمت بی‌منت و همراه باارزش‌های اخلاقی انجام دهند.
وزیر اطلاعات با تأکید براینکه هدف برقراری آرامش در جامعه است تصریح کرد: اگر بخواهیم آرمان‌های انقلاب و نظام محقق شود باید نیازهای مردم درزمینهٔ سلامت، امنیت و آرامش تأمین شود.
وزیر اطلاعات بابیان اینکه این همدلی باید در همه بخش‌ها حکم‌فرما باشد، ادامه داد: دولت یازدهم با ایجاد بیمه سلامت تلاش کرده مردم نگران سلامت خود نباشند و درزمینهٔ معیشت نیز تلاش شده اگر باری از دوش مردم برداشته نشود حداقل هزینه‌ها سنگین‌تر نشود.
وی با تأکید براینکه در سه سال گذشته روند افزایش قیمت‌ها کنترل و مهار شد و بازار ثبات یافت و از التهاب خارج شد، گفت: اهتمام همه خدمتگزاران دسترسی مردم به مسئولان است، از همین رو مسئولان در برنامه‌ریزی و مدیریت زمان با مردم دیدار داشته باشند این مسئله به مردم آرامش می‌دهد.
علوی خاطر نشان کرد: بدعمل کردن مسئولان به‌حساب دین گذاشته می‌شود از همین رو باید خدمت به مردم باید با جاذبه باشد تا وحدت در جامعه و همگرایی بیشتر می‌شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала