بخش اطلاعات سپاه پاسداران مسائل امنیتی، نفوذ و فسادهای اقتصادی را دنبال می کند

© AFP 2023 / ATTA KENAREIranian Revolutionary Guards commander Brigadier General Mohammad Ali Jafari
Iranian Revolutionary Guards commander Brigadier General Mohammad Ali Jafari - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به دستگیری یک کارمند بانک ملت توسط سپاه پاسداران گفت: بخش اطلاعات سپاه پاسداران مسائل امنیتی، نفوذ و فسادهای اقتصادی را دنبال می کند و ماجرای دستگیری اخیر نیز فقط مربوط به مسائل حقوقی نیست بلکه به فساد بزرگتری مربوط است که برخی سیاسیون نیز درگیر آن هستند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، عباس دولت آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران اعلام کرد که دوشنبه شب مدیرعامل سابق بانک ملت در یک پرونده اقتصادی بازداشت شده است.

سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری روز چهارشنبه در حاشیه همایش فرماندهان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مشهد درجمع خبرنگاران همچنین اظهارکرد: داعش زمینه اقدام و تلاش در ایران را ندارد، تروریست هایی که در کشور دستگیر می شوند همگی آنها عضو داعش نیستند.

وی اظهار کرد: مسلمانان اهل سنت کشور نیز با مبانی تفکر سلفی گری و داعشی مخالف هستند.

وی گفت: علت مخالفت آمریکا و دیگر دشمنان با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران این است که این نهاد به دنبال تحقق اهداف و ارزشهای انقلاب است.

سرلشکر جعفری افزود: دشمنان و مخالفان نظام به دنبال استحاله ارزشهای انقلاب و کند کردن حرکتهای انقلاب اسلامی هستند بنابراین طبیعی است که با سپاه پاسداران به عنوان پرچمدار انقلاب اسلامی دشمنی و علیه این مجموعه جوسازی کنند.

 

همایش یک روزه فرماندهان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور 400 نفر از فرماندهان و مسئولان عالی رتبه این نیرو در مشهد برگزار شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала