اولین محموله از موشک‌های اس ۳۰۰ وارد ایران شد

© Sputnik / Pavel Lisitsyn /  مراجعه به بانک تصاویر سامانه موشک پدافند هوایی اس 300
سامانه موشک پدافند هوایی اس 300 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اولین محموله از موشک‌های سامانه اس ۳۰۰ وارد ایران شد. موشک‌هایی که وارد کشور شده، مخصوص استفاده در سامانه موشکی S۳۰۰-PMU۲ هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، قرارگاه پدافند هوایی ارتش که از سالیان اخیر کار ایجاد یک شبکه یکپارچه پدافندی را پیگیری می‌کرد، پس از انجام مراحل امنیتی و نظامی، در سالیان اخیر موفق به تاسیس این شبکه پدافندی شده است. این قرارگاه حالا توسط این شبکه یکپارچه که سراسر کشور را دربرگرفته، امنیتی بسیار بالا برای آسمان کشور به وجود آورده است.
اما در ماه‌های اخیر با ورود و رونمایی از اولین محموله از ادوات سامانه موشکی اس 300، توان پدافندی این قرارگاه به شدت افزایش یافته است، به‌طوری که تا پایان سال جاری و بنابر آنچه که امیر اسماعیلی فرمانده این قرارگاه اعلام کرده، اولین سامانه موشکی اس 300 تا پایان امسال، استقرار عملیاتی خواهد یافت.
اولین محموله از "موشک‌های سامانه موشکی اس 300" نیز اخیراً وارد کشور شده و این نشان از عزم جدی ایران و قرارگاه پدافند هوایی برای واردکردن این سامانه موشکی پیشرفته به چرخه پدافند هوایی کشور، دارد.
در حال حاضر 3700 نقطه کشور تحت پوشش قرارگاه پدافند هوایی قرار دارد که حاصل زحمات شبانه‌روزی قرارگاه پدافندی هوایی است، به‌طوری که ایکائو یا همان سازمان بین‌المللی هوانوردی نیز امنیت بالای آسمان ایران را ستوده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала