دشمنی آمریکا با ایران کلید شکوفایی اقتصادی در کشور بود

© AFP 2023 / Carlos Barriaایران و امریکا
ایران و امریکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس، با اشاره به بدعهدی آمریکا در فروش بوئینگ به ایران،گفت: بدعهدی آمریکا از سوی ایران بی پاسخ نخواهد ماند.

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری خانه ملت- صدیف بدری با اشاره به بدعهدی آمریکا در فروش بوئینگ به ایران، گفت: این بدعهدی مصداق نقض حقوق بین المللی بوده از این رو باید مورد پیگرد واقع شود.
نماینده مردم اردبیل، نمین،نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی،با تاکید بر اینکه آمریکا با لغو فروش هواپیما خلاف برجام عمل کرده است، تصریح کرد:ایران باید با فشارهای بین المللی مانع از بروز چنین بدعهدی هایی شود.
این نماینده مردم درمجلس دهم، با بیان اینکه توانمندسازی کشور در تمامی زمینه ها راهکاری برای مقابله با بدعهدی آمریکا و کشورهای این چنینی است، افزود: ما توانایی ساخت بهترین هواپیما ها با تکیه بر توانمندی جوانان ایرانی را داریم از این رو باید تلاش ها به این سمت و سو سوق داده شود.
وی با تاکید براینکه دشمنی آمریکا برای ما ثابت شده است،گفت: تاکنون این دشمنی ها کلید شکوفایی اقتصادی برای ما بوده از این به بعد هم باید از آن در راستای توانمند سازی بیشتر بهره ببریم.
این نماینده مردم در مجلس دهم،با بیان اینکه نقض تعهدات از سوی آمریکا باید با پاسخی دندان شکن همراه شود، افزود: باید از طریق مجامع بین المللی به دنبال احقاق حقوق خود باشیم.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی،از ورود کمیسیون متبوعش به بدعهدی آمریکا در فروش بوئینگ خبرداد و گفت: با برگزاری جلساتی با وزارت راه و شهرسازی پیگیر این موضوع هستیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала