کاربران اینترنت بازداشت مدل های ایرانی در شبکه های اجتماعی را محکوم کردند

© AFP 2023 / Asif HassanПакистанкая неделя моды в Карачи
Пакистанкая неделя моды в Карачи - اسپوتنیک ایران
اشتراک
همانطوری که قبلا به نقل از سایت رادیو "فردا" گزارش دادیم دیروز یک مرکز وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اعلام کرد که در پروژه‌ای به نام «پروژه عنکبوت ۲» در شبکه‌های اجتماعی به ویژه اینستاگرام، پس از «شناسایی» ۱۷۰ نفر از اداره‌کنندگان صفحه‌های مدلینگ، برای ۲۹ نفر «پرونده قضایی» تشکیل شده که ۸ نفر بازداشت و بقیه احضار شده‌اند.

کاربران اینترنت در ایران این کار را مورد نکوهش شدید قرار دادند. برخی از واکنش های کاربران ایرانی در سایت رادیو "فردا" چنین است:
توسط: نخودآش
باز شما چندتا آدم خوشگل و خوش تیپ دیدید ٬ زور بهتون اومد!
همه که نباید شکل احمد خاتمی و جنتی و مصباح وسعید قاسمی و مموتی و….باشند!
خدا در قرآن فرموده اگر می خواستم ٬همه شما رو یک شکل خلق می کردم(شکر٬که نکرد) اما شما
را متفاوت خلق کردم تا به هم بپیوندید!
شما بجای آزار و اذیت این بی نواهای خوشگل٬آهنگ «خوشگلا باید برقصن»رو بذارید تا بفهمید چرا ایزد منان بعد از خلقت آدم فرمود:«تبارک ا… احسن الخالقین»….آره جانم….
توسط: نام مستعار
چرا افرادی که در سایت های پورنوگرافی فیلم روابط خصوصی افراد را پخش میکنند اون ها دستگیر نمیشوند؟چرا افرادی که راحت در سایت های مستهجن انواع مطالبی که مخرب و ضد انسانی است مطالبی که باعث گمراهی فساد و هزار تا مشکل دیگه است و افرادی در این سایت ها هستن حتی با وقاحت تلفن و ایمیل خود را گذاشته اند چرا اون افراد دستگیر نمیشوند. 4 تا مدل چه ضرری دارند ؟این افراد ناجور باید دستگیر بشن حسابی مجازات بشن که با ابروی افراد بازی میکنند و بقیه را به انحراف جنسی کشوندن نه 4 تا مدل
توسط: نام مستعار
جدای از اینکه این کار جرم تلقی می شود یا نه پرسش مهمتر این است که سپاه پاسداران به چه حقی خود را موظف می داند در این موارد دخالت کند؟
کدام بند قانون اساسی برای سپاه چنین حقی را درست کرده است؟
اگر چنین حقی وجود دارد چرا در اختلاس ها با چنین دقتی نفوذ نمی کند؟

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала