مدیر عامل بانک سپه: مقتدر تر و با صلابت تر از گذشته در عرصه بین المللی حضور خواهیم داشت

© AP Photo / Vahid SalemiA currency exchange bureau worker counts US dollars, as Iranian bank notes are seen at right with portrait of late revolutionary founder Ayatollah Khomeini.
A currency exchange bureau worker counts US dollars, as Iranian bank notes are seen at right with portrait of late revolutionary founder Ayatollah Khomeini. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خبرگزاری اسپوتنیک- مدیرعامل بانک سپه ضمن تبریک خروج این بانک از تحریم ها به مردم شریف ایران، مشتریان و کارکنان خود اظهار داشت: بانک سپه شاداب تر، مقتدر تر و با صلابت تر از گذشته آماده حضور در عرصه بین المللی است.

پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه طی بیانیه ای از سوی محمدکاظم چقازردی اعلام داشت، «رفع سایه تحریم ها از سر اقتصاد کشور را که حاصل تلاش شبانه روزی و مجدانه همه مسئولین نظام، از راهنمائیها داهیانه و پشتیبانی های مقام معظم رهبری گرفته تا پیگیری های مستمر ریاست محترم جمهوری وسایر ارگانهای نظام و دستگاه مقتدر دیپلماسی دولت محترم تدبیر و امید تبریک می گویم».
مدیرعامل بانک سپه ضمن قدردانی از تمام تلاش های صورت گرفته از سوی مسئولین نظام و دولت تدبیر و امید در ارتباط با خروج سیستم بانکی و خصوصاً بانک سپه از تحریم ها اظهار داشت: بانک خوش نام، قابل اعتماد، کوشا و منضبط سپه با حضوری مقتدر در عرصه بین المللی پاسخی در خور و شایسته نسبت به زحمات دستگاه دیپلماسی کشور خواهد داد.
وی در ادامه ضمن قدردانی از صبر، شکیبایی و همراهی مردم شریف ایران بخصوص مشتریان وفادار بانک اظهار داشت: اگر امروز بانک سپه علی رغم تمام مشکلات به وجود آمده ناشی از تحریم ها، با صلابت و شاداب تر از گذشته با کوله باری از تجربه، آماده حضوری اثرگذار در عرصه داخلی و بین المللی است، به دلیل همراهی و وفاداری مردم بزرگوار و مشتریان همراه و گرانقدر خود طی این سالها و همچنین مجاهدت همه همکاران عزیز و تلاش خالصانه و خاضعانه آنها در جای جای ایران اسلامی است.
رئیس هیأت مدیره بانک سپه در ادامه بر عملیاتی کردن برنامه های ارزی بانک بویژه در خصوص تقویت شعب و واحدهای خارج از کشور, تقویت نیروی انسانی,تجهیز نرم افزاری و سخت افزاری همینطور توجه به استانداردهای روز دنیا در خصوص حاکمیت شرکتی, فعالیت واحد تطبیق, کنترل های داخلی و تلاش برای افزایش سرمایه بانک متناسب با الزامات کمیته بال اشاره کرد.
وی گفت: تجربه گرانقدر سالهای تحریم را برای خود، سرمایه ای عظیم می دانیم که بر انسجام و توانایی بانک سپه، بیش از گذشته افزوده است.
چقازردی ضمن تبریک مجدد به همه مردم شریف و مشتریان بانک سپه، همچنین همکاران گرانسنگ خود در این بانک اظهار داشت: تلاشهای ارزشمند همکاران بانک سپه در این سالهای سخت و دشوار، برگ زرین دیگری شد بر دفتر پر افتخار بانک سپه که برگ برگ آن پر است از این موفقیت های به یادماندنی.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала