نقض برجام توسط آمریکا با اعمال محدودیت ویزا برای مسافران ایران

© Fotolia / weimتحریم "ویزا ویور" دشمنان داعش یا دور زدن توافق هسته ای
تحریم ویزا ویور دشمنان داعش یا دور زدن توافق هسته ای - اسپوتنیک ایران
اشتراک
امام جمعه شهرستان اهر گفت: آمریکایی‌ها علاوه بر ایجاد فتنه‌های متعدد، در حال حاضر با اعمال محدودیت ویزا برای مسافران ایران، این بار خود موجب نقض برجام شده‌اند.

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از مهر، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برخی کشورهای اسلامی با تبعیت از دشمنان بویژه اسرائیل‌ها و آمریکایی‌ها به سایر مسلمانان خیانت کرده و کشور مسلمانی چون عربستان در عمل با پرچم‌داری برای استکبار جهانی و کشتار مردم بی‌دفاع و مظلوم یمن اهداف پلید اسلام هراسی و ایران هراسی را دنبال می‌کند.
وی با تأکید بر اینکه استکبار هر بار برای ایجاد فتنه ۱۰ سال برنامه‌ریزی می‌کند، افزود: آمریکایی‌ها با تصویب اعمال محدودیت برای ترددکنندگان به ایران علاوه بر اتهام زنی‌های مکرر به مقامات کشورمان این بار خود موجب نقض برجام شده اند و خیانت‌های آمریکا و استکبار هیچ‌گاه علیه ملت و مقامات ایرانی تمامی نخواهد داشت و اکنون نیز به دنبال این هستند که چگونه از طریق برجام و مذاکرات هسته‌ای، ایران را تحت‌فشار قرار دهند.
امام جمعه شهرستان اهر به بسته شدن پرونده برنامه های ادعایی علیه ایران نیز اشاره کرد و افزود: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان در طول این مدت تلاش‌های بسیاری را برای بسته شدن این پرونده انجام داده ولی متأسفانه کنگره آمریکا و طرح‌های ضد ایرانی آنها بزرگ‌ترین تخلف را علیه یک کشور و به‌ویژه برجام مرتکب شده‌اند.
حاجی‌زاده ضمن اشاره به اینکه برخی‌ها محور سخنان خود را از فرمایشات مقام معظم رهبری قرار داده و مدعی تبعیت هستند ولی متأسفانه حرفی در رابطه با محکومیت فتنه ندارند، اضافه کرد: فتنه انتخابات ۸۸ امتحان بسیار بزرگی بود و مردم با حضور گسترده خود توطئه‌های فتنه گران را خنثی کردند و به تعبیر مقام معظم رهبری مردم برنده ولی بعضی از خواص مردود شدند.
امام جمعه شهرستان اهر در پایان خاطرنشان کرد: مردم شجاع و غیور منطقه ارسباران طوریکه در گذشته ولایتمداری خودشان را ثابت کرده اند اینبار هم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی به افراد اصلح و ولایتمدار رأی خواهند داد و دشمنان اسلام و ولایت را برای همیشه مأیوس و سرافکنده خواهند کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала