رونمایی از تجهیزات جدید یگان‌های ویژه ناجا

© Cla78Флаг Ирана
Флаг Ирана - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده در حال حاضر تمامی دوربین‌های کنترل شهری سراسر کشور به مرکز کنترل فرماندهی یگان‌های ویژه اتصال یافته است.

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از تسنیم، سردار حسن کرمی در مراسم رونمایی از تجهیزات جدید یگان‌های ویژه ناجا و سند راهبردی این یگان با اشاره به توان و استعداد نیروهای یگان ویژه در سراسر کشور اظهار داشت: در حال حاضر یگان‌های ویژه ناجا 4 تیپ در استان تهران، 5 تیپ در استان‌های درجه یک، 8 گردان در استان‌های درجه دو و 19 گردان در استان‌های درجه سه دارند.
وی با بیان اینکه راه اندازی یگان‌های واکنش سریع، متناسب با شرایط کشور در دستور کار یگان‌های ویژه ناجا است، گفت: مقابله با اغتشاشات، برخورد با نیروهای تروریستی و رهایی گروگان از جمله وظایف اصلی یگان‌های ویژه است که اخیراً نیز با شرایط پیش رو عملیات رزمی و دفاع شهری و عملیات مردم‌یاری نیز از جمله وظایف اصلی یگان‌های ویژه قرار گرفته‌اند.
فرمانده یگان‌های ویژه ناجا تأمین امنیت برگزاری مسابقات لیگ برتر و همچنین مسابقات فوتسال آسیایی و جهانی را از دیگر وظایف فرعی نیروهای یگان ویژه برشمرد و با توجه به وظیفه این نیرو در طرح‌های دریا و سالم سازی سواحل از اجرای بیش از دو هزار مرحله از این طرح خبر داد.
سردار کرمی خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده در حال حاضر تمامی دوربین‌های کنترل شهری سراسر کشور به مرکز کنترل فرماندهی یگان‌های ویژه اتصال یافته است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر سه رشته کارشناسی و متناسب با مأموریت‌های یگان ویژه در حال جذب دانشجو است، گزارشی از فعالیت‌های یگان‌های زنان،یگان‌های اسواران، یگان هوانوردی و… ارائه داد.
فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در پایان با تأکید بر آمایش مناسب سرزمینی یگان‌های ویژه خاطرنشان کرد: یگان‌های ویژه ناجا با توجه به آمایش سرزمینی مناسب و توانمندی بالا، آمادگی کامل برای برقراری نظم و امنیت در برابر تمامی تمهیدات پیش رو را دارد و از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع خواهد کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала