اعضای شورای شهر تهران با استعفای «طلایی» مخالف هستند

© Sputnik / Vladimir FedorenkoВид на телебашню Бордж-е Милад в Тегеране
Вид на телебашню Бордж-е Милад в Тегеране - اسپوتنیک ایران
اشتراک
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: اکثریت اعضای شورای شهر تهران از اتفاق پیش‌آمده ناراحت و با استعفای «طلایی» مخالف هستند.

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از تسنیم، درباره استعفای روز گذشته طلایی از عضویت در شورای شهر تهران به‌دلیل حذف دستور ارائه گزارش شورایاران منطقه یک توسط چمران، اظهار داشت: برنامه ما این بود که شورایاران و دبیران محلات مشکلات محله خود را در صحن شورای شهر مطرح کنند.
وی افزود: با توجه به اینکه دوره جدید فعالیت شورایاران آغاز شده است، لازم بود گزارشی از وضعیت محله و اهدافی که دبیران در محلات خود دنبال می‌کنند ارائه شود، از این رو مقرر شد ساعت 8 الی 9 صبح سه‌شنبه‌ها به این موضوع اختصاص داده شود.
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: نظر چمران بر این بود که ارائه گزارش شورایاران یک هفته در میان ارائه شود اما طلایی معتقد بود طبق برنامه ریزی صورت گرفته باید هر هفته این کار انجام شود. یک عدم هماهنگی و به‌نوعی سوءتفاهم مختصر بین این دو عضو شورا به وجود آمد و باعث شد طلایی درخواست استعفا دهد.
وی افزود: بنده و آقای پیرهادی با طلایی صحبت کردیم و از وی خواستیم از کنار این موضوع بگذرند تا خدای ناکرده اختلافی به وجود نیاید. طلایی نیز به حرف ما احترام گزارد و در نهایت توضیحاتی درباره این موضوع به خبرنگاران ارائه کرد تا قضیه شفاف شود.
قناعتی با بیان اینکه هیئت رئیسه در ارائه استعفای طلایی هیچ نقشی نداشت، خاطرنشان کرد: طبق روال قانونی درخواست استعفای هر عضو در دستور جلسه قرار می‌گیرد، افراد موافق و مخالف درباره آن صحبت می‌کنند و در نهایت رأی‌گیری انجام می‌شود اما درخواست ما از طلایی این است که از استعفای خود منصرف شود و کار به این مرحله نرسد.
وی افزود: بنده شخصاً با استعفای طلایی مخالفم چرا که معتقدم تجربه چندین ساله طلایی به‌دلیل عضویت در شورای شهر می‌تواند در حل بسیاری از مشکلات مؤثر واقع شود بنابراین بهتر است بتوانیم از وجود وی بهره‌مند شویم. علاوه بر این اکثریت اعضای شورا از اتفاق پیش‌آمده ناراحت و با استعفای وی مخالف هستند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала