نگاهی به مطبوعات، 20 فروردین

© Fotolia / fragolerosseمطبوعات
مطبوعات - اسپوتنیک ایران
اشتراک
افزایش 60 درصدی تعداد روزهای پاک در استان تهران خوشحالی کروبی از رسیدن به توافق هسته ای آزادی زنان زندانی سرپرست خانواده کی روش به احتمال 80 درصد از سرمربیگری تیم ملی ایران کنار می رود

روزنامه "اطلاعات":

معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست ایران  از افزایش 60 درصدی تعداد روزهای پاک در امسال خبر داد.

سعید متصدی در گفتگو با ایسنا ، دراین باره افزود: استان تهران در طول سال گذشته شاهد 16 روز پاک، 233 روز سالم و 116 روز ناسالم بوده است در حالی‌که سال 92 ، سه روز پاک، 202 روز سالم و 160 روز ناسالم داشته‌ایم.وی ادامه داد: تعداد روزهای نا سالم از 160 روز به 116 روز (معادل 30 درصد) کاهش داشته است و تعداد روزهای پاک و سالم هم بیش از 20 درصد افزایش داشته است.

روزنامه اینترنتی"روز":

فرزند ارشد مهدی کروبی، یکی از رهبران اپوزیسیون ایران می‌گوید که پدر او از مسیری که دولت حسن روحانی در مذاکرات اتمی با گروه ۱+۵ پیش گرفته، خوشحال است. وی اما از سیاست‌های رئیس جمهور ایران در رابطه با حصر رهبران جنبش سبز انتقاد کرده و گفته که آقای روحانی نسبت به محصورین بی‌توجه است.

حسین کروبی، روز یکشنبه، ۱۶ فروردین، در مصاحبه‌‌ای با وب سایت «انصاف نیوز» خبر داد که بعد از حدود چهار ماه ممنوع الملاقات بودن، روز اول فروردین ماه اجازه پیدا کرده است، «به همراه برادران و خانواده» و بدون حضور مامورین امنیتی، به مدت سه ساعت با پدرش ملاقات کند.

روزنامه"رسالت":

ـ مدیرعامل ستاد دیه کشورگفت: به‌مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) وروزمادرتعدادی اززنان سرپرست خانواده آزاد می‌شوند.به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل ازروابط عمومی ستاد دیه کشور، سید اسدالله جولایی با اشاره به اینکه60 درصد این مددجویان مادرانی هستند که یک تا 2 فرزند دارند، افزود: تا پایان هفته جاری بیش از70 درصد ازمددجویان نسوان زندانهای سراسرکشورکه سرپرست خانواده وخانه‌دارهستند، آزاد خواهند شد.وی افزود: دراین طرح تمام مشمولین آزادی بدهکاران مالی هستند که به‌جرم ضمانت ازافراد ویا محکومیت‌های مالی راهی حبس شده‌اند.

ـ رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: به احتمال 80 درصد کی روش به سرمربیگری تیم ملی ایران ادامه نخواهد داد. کفاشیان پس از جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال افزود: براساس برنامه ها و صحبت‌هایی که با کی روش داشتم، به احتمال 80 درصد وی درایران نخواهد ماند. وی ادامه داد: تاکنون با هیچ گزینه ای در مورد سرمربی تیم ملی مذاکره نکردیم اما یکی از تکالیف هیئت رئیسه این بود که در اسرع وقت در صورت رفتن کی روش گزینه ای را معرفی کند. وی ادامه داد: در حال حاضر منتظر تصمیم نهایی کی روش هستیم و در صورتی که پاسخ خود را به طور کتبی به ما اعلام نکرد در روزهای آینده دراین زمینه با وی مذاکره می کنیم.

خبرگزاری"اسپوتنیک"، 20 فروردین

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала