ایلان ماسک با هزینه خودش، بشریت را به مریخ می فرستد

© AFP 2023 / Britta Pedersenایلان ماسک با هزینه خودش، بشریت را به مریخ می فرستند
ایلان ماسک با هزینه خودش، بشریت را به مریخ می فرستند  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.10.2021
اشتراک
ایلان ماسک از ایده "مالیات بر میلیاردرها" انتقاد کرد و قول داد که بشریت را به مریخ بیاورد.
به گزارش اسپوتنیک، ایلان ماسک، کارآفرین، صاحب سهام شرکت های اسپیس ایکس و تسلا، بار دیگر از پیشنهاد "مالیات بر میلیاردرها" در ایالات متحده انتقاد کرد و گفت که قصد دارد پول خود را برای سفر بشریت به مریخ خرج کند.
فوربس: ایلان ماسک ثروتمندترین مرد تاریخ شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.10.2021
فوربس: ایلان ماسک ثروتمندترین مرد تاریخ شد
کریستین داونپورت، روزنامه‌نگار واشنگتن پست در توییتر نوشت که اگر کنگره ایالات متحده آمریکا پیشنهاد «مالیات بر میلیاردرها» را که توسط دموکرات‌ها در ایالات متحده پیشنهاد شده بود را بردارد، جف بزوس، مدیر عامل آمازون ، برای تأمین مالی ماموریت فرستادن مردی به مریخ هزینه کافی پرداخت می‌کرد.
ماسک در توییتر نوشت: "برنامه من این است که از پول خود، برای ارسال بشر به مریخ استفاده کنم و ذهن را انسان ها را درخشان نگه دارم."
این هفته، ثروت ماسک، طبق گزارش فوربس، به 300 میلیارد دلار نزدیک شد، او با رشد سهام شرکت تسلا ، ثروتمندترین مرد جهان شد.
فوربس می نویسد در این هفته، ثروت ماسک به 300 میلیارد دلار نزدیک گردیده  و او با افزایش قیمت سهام شرکت تسلا، ثروتمندترین شخص جهان شد.
از جمله پیشنهادات دموکرات‌ها که در حال بحث درباره تزریق تریلیون‌ها به اقتصاد هستند، وضع مالیات ویژه بر ابرثروتمندان است تا از آنها مالیات بگیرند. اکنون میلیاردرهای آمریکایی، که بیش از 700 نفر از آنها هستند، با نرخی بسیار کمتر از آمریکایی های عادی مالیات می پردازند. دارایی های آنها تا زمانی که فروخته نشود مشمول مالیات نمی شوند.
در عین حال، میلیاردرها می توانند به راحتی از بانک ها برای دارایی خود وام بگیرند - این وام ها نیز مشمول مالیات نمی شوند ، زیرا درآمد نیستند. کل این طرح معمولاً با مرگ میلیاردر و انتقال بدون مالیات بخش قابل توجهی از دارایی او به وارثانش پایان می یابد.
 
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала