قیمت بالای گاز در انگلیس موجی از ورشکستگی ها را برانگیخته است

© Sputnik / Ivan Rudnev /  مراجعه به بانک تصاویر قیمت بالای گاز در انگلیس موجی از ورشکستگی ها را برانگیخته است
قیمت بالای گاز در انگلیس موجی از ورشکستگی ها را برانگیخته است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.09.2021
اشتراک
بحران جهانی انرژی موجی از ورشکستگی را در بین تامین کنندگان برق در بریتانیا ایجاد کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، بلومبرگ می نویسد سه شرکت دیگر در این کشور- Igloo Energy Supply ، Enstroga و Symbio Energy - تعطیلی خود را اعلام کردند.
پیش بینی وزیر نفت ایران از کسری گاز در زمستان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.09.2021
پیش بینی وزیر نفت ایران از کسری گاز در زمستان
در نتیجه ، 233 هزار مشتری این شرکت ها باید به دنبال تامین کننده جدید برق باشند. مقامات شرکت Igloo Energy Supply می گویند کار این شرکت به دلیل "قیمت فوق العاده بالای گاز" در محیط فعلی بازار خرده فروشی برق دیگر امکان پذیر نیست. به گفته موسسه تنظیم کننده انرژی Ofgem در بریتانیا ، این سه تامین کننده با هم به حدود یک درصد از خریداران بازار خدمات ارائه می کردند.
از ابتدای ماه اوت پنج شرکت ارائه خدمات خود را در زمینه تامین برق در این کشور متوقف کرده اند. به همین دلیل، حدود 1.7 میلیون مشتری مجبور به تغییر تامین کننده انرژی در این مدت شده اند. کوازی کوارتنگ (Quasi Quarteng) وزیر کارآفرینی ، انرژی و استراتژی صنعتی بریتانیا انتظار دارد که چندین شرکت دیگر در زمستان امسال ورشکست شوند.  شرکت Igloo Energy Supply در بیانیه ای گفت: "تعداد کمی انتظار چنین شوک شدید قیمت را داشتند."
قیمت گاز در 29 سپتامبر یه یک رکورد جدید رسید و در حراج قیمت هر هزار متر مکعب به 1050 دلار رسید.
بحران انرژی در بریتانیا دولت این کشور را مجبور کرده است که به فکر افزایش تولید برق باشد. مقامات قصد دارند ساخت نیروگاه هسته ای ویلف در ولز را ادامه دهند که در سال 2020 به دلیل کمبود بودجه متوقف شده بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала