پرداخت یارانه ۹۰۰ هزار تومانی به نوزادان در ایران

© Fotolia / Olegphotorپرداخت یارانه ۹۰۰ هزار تومانی به نوزادان در ایران
پرداخت یارانه ۹۰۰ هزار تومانی به نوزادان در ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.09.2021
اشتراک
بهزیستی ایران به خانواده‌هایی که کودک چند قلو دارند، مستمری ماهانه می‌دهد. مبلغ این یارانه حداقل 900 هزار تومان است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تجارت‌نیوز، آنگونه که مدیرکل توانمندسازی زنان و خانواده بهزیستی در ایران گفته مبلغ مستمری یارانه خانوارهای دارای فرزند چند قلو امسال افزایش یافته است.
بیژن زنگنه وزیر نفت ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.06.2021
وزیر نفت ایران قول چند میلیارد دلار یارانه را به مردم داده است؟
خانواده‌هایی که دارای فرزند دو قلو یا چند قلو هستند مستمری و یارانه ماهانه دریافت می‌کنند. مبلغ این یارانه و اینکه کدام خانوارها شامل آن می‌شود بستگی به تعداد چندقلوها دارد.
یارانه ماهانه خانواده‌های دارای فرزند دو قلو تنها به خانواده‌های دهک‌های یک تا سه درآمدی تعلق می‌گیرد. اما درباره خانواده‌های دارای فرزند سه قلو و بیشتر هیج محدودیت دهکی وجود ندارد و به همه این خانواده در هر دهک درآمدی که باشند، یارانه تعلق می‌گیرد.
به گفته فاطمه عباسی مبلغ مستمری این خانواده‌ها سال گذشته ۴۷۹ هزار تومان بود. اما در سال ۱۴۰۰ افزایش یافته و مبلغ آن با توجه به بُعد خانوار چندقلوها بین ۹۰۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.
همچنین به گفته این مقام مسئول در بهزیستی، در ارتباط با خانواده‌هایی که دارای فرزند چهارقلو و بیشتر هستند با همکاری و مساعدت ستاد مسکن سازمان و سازمان‌های دیگر، در ارتباط با تأمین مسکن آنها اقداماتی صورت گرفته است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала