وعده رئیسی برای رسیدگی به مشکلات معیشتی ایرانیان

© Photo / IRNAوعده رئیسی برای رسیدگی به مشکلات معیشتی ایرانیان
وعده رئیسی برای رسیدگی به مشکلات معیشتی ایرانیان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.07.2021
اشتراک
رئیسی در دیدار با نمایندگان مجلس ایران: رسیدگی به مسائل معیشتی مردم اولویت اول ما است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، محمد صالح جوکار، نماینده یزد در مجلس ایران گفت: رئیسی در دیدار نمایندگان عنوان کرد که رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم اولویت اصلی ما در دولت آینده است و رسیدگی به مسائلی همچون اصلاح ساختار اداری، رفع مشکلات آب، برق و گاز مردم به صورت ویژه در دستور کار ما قرار دارد.

جوکار افزود: در این جلسه رئیس منتخب بر این نکته تأکید کرد که رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم اولویت اصلی ما در دولت سیزدهم است. رئیسی عنوان کرد که تعامل دو قوه مجریه و مقننه در دستور کار ما است و اگر چه هر یک از ما باید به وظایف خود عمل کنیم اما ضمن انجام وظایف همراه و هم‌گام در جهت رفع مشکلات مردم حرکت می‌کنیم.

رئیسی اولویت های دیپلماسی دولت سیزدهم را نام برد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.07.2021
رئیسی اولویت دیپلماسی دولت سیزدهم را نام برد

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ رئیس جمهور منتخب گفت که اصلاح نظام اداری و رفع مشکلات آب، برق و گاز مردم جزو اولویت‌های کاری ما در دولت بعد است و ما به طور جد در جهت رفع مشکلات در این بخش‌ها تلاش می‌کنیم. رئیسی عنوان کرد که کار جهادی در دستور کار ما در دولت بعد است و ما به صورت جهادی برای حل مشکلات مردم کار خواهیم کرد.

وی افزود: در ابتدای این جلسه رؤسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس نیز که هر یک سه دقیقه فرصت داشتند نیز به ارائه برنامه‌ها و پیشنهادات خود در حوزه مسائل اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی مسائل زیربنایی و ... پرداختند و بنا شد تا پیشنهادات و نکته‌نظرات خود را در حوزه‌های کاری کمیسیون‌های خود به صورت مکتوب به آقای رئیسی ارائه کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала