استقبال بازار خودروی ایران از گرانی

© Photo / IRNAاستقبال بازار خودروی ایران از گرانی
استقبال بازار خودروی ایران از گرانی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.07.2021
اشتراک
با بازگشایی بازارهای مالی و تداوم افزایش قیمت‌ ها در بازار ارز ایران، بازار خودرو نیز در ۲۴ ساعت گذشته رو به افزایش رفته است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبر آنلاین، در ایران هم زمان با افزایش قیمت ها در بازارهای موازی طلا، سکه و ارز افزایش قیمت ها در بازار خودرو نیز شتاب بیشتری گرفته است.

نکات لازم برای خرید اقساطی خودرو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.07.2021
نکات لازم برای خرید اقساطی خودرو

در بین خودروهای گروه پژو خودرو تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ این گروه از چهارشنبه هفته گذشته تاکنون ۲ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر به قیمت ۲۰۴ میلیون تومان رسیده است و تیپ ۵ این خودرو نیز در حالی که در هفته گذشته ۲ میلیون تومان گران شده بود در این مدت یک میلیون تومان دیگر نیز گران شده است و در حال حاضر به قیمت ۲۶۷ میلیون تومان رسیده است و پژو پارس این گروه نیز از چهارشنبه هفته گذشته تاکنون ۲ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۲۳۳ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای گروه سمند نیز امروز افزایش قیمت های چشمگیری را تجربه کردند به طوری که سمند ال ایکس مدل ۱۳۹۹ از ۱۹۳ میلیون تومان در چهارشنبه هفته گذشته امروز به قیمت ۱۹۵ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۳ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۲۰۶ میلیون تومان قیمت خورده است و سمند ال ایکس ای اف ۷ مدل ۱۳۹۹ نیز از چهارشنبه هفته گذشته تاکنون۲ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۲۲۹ میلیون تومان قیمت خورده است.

در بین خودروهای گروه دنا قیمت دنا معمولی مدل ۱۴۰۰ در این مدت بر روی ۲۸۷ میلیون تومان ثابت مانده است و در این بین دنا توربو پلاس دنده ای در این مدت ۵ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۳۸۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

در میان این افزایش قیمت ها خودروهای گروه پراید که در هفته های گذشته نوسانات قیمتی شدیدی را تجربه کرده بودند امروز از نوسانات قیمتی در امان بودند؛ پراید ۱۱۱ در حال حاضر ۱۳۴ میلیون تومان قیمت خورده است و پراید ۱۳۱ نیز از اواخر هفته گذشته تاکنون بر روی قیمت ۱۲۳ میلیون تومان ثابت مانده است و پراید ۱۳۲ نیز در این مدت بر روی قیمت ۱۱۹ میلیون تومان ثابت مانده است و پراید ۱۵۱ نیز در حال حاضر ۱۳۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала