اقتصاد آمریکا به نقطه « بی بازگشت» رسیده است

CC0 / Pixabay / نیویورک
 نیویورک  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.06.2021
اشتراک
وضعیت اقتصاد آمریکا می‌تواند برای همیشه پایین تر از سطح ماقبل همه‌گیری کرونا باقی بماند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «سی ان ان»، تحلیل‌های مالی شرکت آمریکایی Moody’s Analyticsنشان دادند که وضعیت اقتصاد آمریکا می‌تواند برای همیشه پایین تر از سطح ماقبل همه‌گیری کرونا باقی بماند.

کارشناسان به این نتیجه رسیدند که شهروندان و عرصه تجاری راه طولانی را بعد از رکود ویرانگر به دلیل شیوع کووید -19 طی کردند، اما کشور به نقطه « بی بازگشت»، سطح زندگی ماقبل شیوع ویروس کشنده و تمام مسائل مرتبط با آن نزدیک شده‌اند.

گرافیک اقتصادی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.06.2021
رشد اقتصاد ایران در سال جاری چقدر خواهد بود؟

شاخص بازگشت به وضعیت نرمال، (The Back-to-Normal Index)، از جمله شامل داده هایی در باره حجم وام ها و مزایای بیکاری، آگهی استخدام،اطلاعات مربوط به پروازهای داخلی و پربودن هتل ها است.

درخواست دریافت هزینه بیکاری دوبرابر ماقبل همه گیری شده است. رشد سریع اقتصاد با افزایش توجه سرمایه گذاران به پروژه های آمریکایی با حساب ساختار جدید بازار ممکن خواهد بود.

بسیاری از ساکنان آمریکا با خطر اخراج جمعی روبرو خواهند شد. زیرا موراتریوم بر پرداخت اجاره لغو شده است. مطابق با محاسبات مرکز هاروارد، ساکنان آمریکا در زمان همه‌گیری نتوانستند پولی برای پرداخت اجاره بها در آینده ذخیره کنند. زیرا کمک اجتماعی صرف خرید کالای گران شده و پرداخت هزینه خدمات شد که گرانتر شده بودند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала