اخلال در تامین زیردریایی های هسته ای آمریکا ده ها میلیارد دلار خسارت بر جای گذاشت

© Photo / Public domain / U.S. Department of Defenceاخلال در تأمین زیردریایی های هسته ای آمریکا ده ها میلیارد دلار خسارت بر جای گذاشت
اخلال در تأمین زیردریایی های هسته ای آمریکا ده ها میلیارد دلار خسارت بر جای گذاشت  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.06.2021
اشتراک
برنامه زیردریایی هسته ای کلاس ویرجینیا 166 میلیارد دلاری نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا با مشکلات زیادی روبرو است که می تواند منجر به تأخیر ناخواسته در حمل زیردریایی شود.

به گزارش اسپوتنیک، بلومبرگ با اشاره به گزارش نهاد نظارتی کنگره آمریکا اعلام نمود که اخلال در تأمین زیردریایی های هسته ای آمریکا ده ها میلیارد دلار خسارت دارد.

نیروی دریایی آمریکا استراتژی تهاجمی‌تری‌ نسبت روسیه اتخاذ می‌کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.12.2020
نیروی دریایی آمریکا استراتژی "تهاجمی‌تری‌" نسبت به روسیه اتخاذ می‌کند

دیوان محاسبات ایالات متحده آمریکا اعلام کرد که زیردریایی هسته ای نسل چهارم در حال حاضر گران تر از حد انتظار پیش می رود و به دلیل چندین عامل این اتفاق افتاده است. به عنوان مثال کرونا که باعث کندی تولید در سال 2020 شده است و همچنین مشکلات داخلی برای شرکت های تولیدی General Dynamics و صنایع هانتینگتون اینگالز را به وجود آورده است.

خاطرنشان می شود که تاخیرهای موجود در اجرای زیردریایی های بلوک 4 ویرجینیا نیز روند را کند می کند. براساس گزارش ها، از فوریه تا آگوست سال 2020، "زمان تحویل هشت از ده زیردریایی بلوک 4 باقی مانده به طور متوسط ​​چهار ماه به تعویق افتاده است."

نمایندگان نیروی دریایی آمریکا افزایش هزینه های اجرای برنامه را برای تأخیر در تأمین اصلاح قبلی زیردریایی ها اعلام نموده اند. به گفته آنها، این امر باعث افزایش حجم کار در شرکت ها شده است. این امر به نوبه خود منجر به جذب کارمندان جدید و کم تجربه در این پروژه شده است، زیرا هم تأمین کنندگان و هم سازندگان کشتی مشکلات کارکنان را در میان بیماری همه گیر بسیار زیاد ارزیابی نموده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала