شرکت های روس آماده مشارکت در پروژه کریدور راه آهن شمال-جنوب در ایران هستند

© Photo / The Islamic Republic Of Iran Railwaysشرکت های روس آماده مشارکت در پروژه کریدور راه آهن شمال-جنوب در ایران هستند
شرکت های روس آماده مشارکت در پروژه کریدور راه آهن شمال-جنوب در ایران هستند  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.06.2021
اشتراک
رئیس مرکز صادرات روسیه اعلام نمود که این مرکز آماده ارائه خدمات به شرکت ها برای ساخت بخشی از کریدور راه آهن شمال-جنوب در ایران است.

به گزارش اسپوتنیک، مدیر کل مرکز صادرات روسیه REC ، ورونیکا نیکیشینا در جلسه کاری خود اعلام نمود که: همکاری منطقه ای اوراسیا و مرکز صادرات روسیه آماده ارائه خدمات شرکت های روسی برای ساخت بخشی از کریدور راه آهن شمال-جنوب در ایران است.

کاظم جلالی: کریدور شمال – جنوب می‌تواند جایگزین کانال سوئز شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.03.2021
کاظم جلالی: کریدور شمال – جنوب می‌تواند جایگزین کانال سوئز شود

خانم ورونیکا نیکیشینا گفت: "مرکز صادرات روسیه آماده ارائه خدمات شرکت های نمایه روسی از نظر تأمین خطوط ریلی ، سوئیچ ها و سایر تجهیزات تولید داخلی است که برای ساخت بخشی از کریدور راه آهن شمال-جنوب در ایران لازم است".
وی خاطرنشان کرد که زیرساخت های تدارکات در منطقه اوراسیا در حال حاضر به طور کامل اجرا نشده است تا تمام مزایای رژیم جدید تجارت میان این کشورها، راحت را فراهم کند.
ورونیکا نیکیشینا در ادامه گفت: "از نظر رویه های اداری، مرکز صادرات روسیه از نظر اقدامات خاص همچنین به عنوان دستیار صادر کنندگان عمل می کند. ما همچنین محیطی را ایجاد می کنیم که در آن صادر کنندگان می توانند بدون کمک دولت به راحتی به تجارت خود ادامه دهند".
مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ در سال 2021 در تاریخ 2 تا 5 ژوئن در قالب زنده برگزار می شود. در این مجمع راه های توسعه اقتصادی روسیه با دیگر کشورها من جمله اورآسیا مورد تبادل قرار می گیرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала