بریتانیایی‌ها در فقیر شدن رکورد زدند

© Sputnik / Justin Griffiths-Williams /  مراجعه به بانک تصاویر بریتانیایی‌ها در فقیر شدن رکورد زدند
بریتانیایی‌ها در فقیر شدن رکورد زدند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.05.2021
اشتراک
شاخص فقر در خانواده‌های انگلیسی در قرن اخیر به بالاترین سطح خود رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک، گاردین در گزارشی می‌نویسد که هزینه‌های جمعیت شاغل در انگلیس به دلیل افزایش ناگهانی اجاره‌ها و هزینه‌های کودکان، سر به فلک کشیده و شاخص فقر در خانواده‌های انگلیسی در قرن اخیر به بالاترین سطح خود رسیده است.

ضرابخانه انگلیس سکه طلای عظیمی ضرب کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.04.2021
ضرابخانه انگلیس سکه طلای عظیمی ضرب کرد

موسسه تحقیقات سیاست عمومی بریتانیا تخمین می‌زند که میزان فقر در خانواده‌های کارگر از 13 درصد در سال 1996 به 17.4 درصد در مارس 2020 رسیده است که بالاترین میزان از ابتدای قرن گذشته است.

رشد فقر توسط تحلیلگران با چهار عامل توضیح داده شده است: افزایش هزینه مسکن، افزایش کند دستمزدها، اجاره‌های زیاد که از نظر مقیاس با مزایای اجتماعی قابل مقایسه نیستند و هزینه بالای خدمات مراقبت از کودکان.

خانواده‌های کارگر به طور روزافزونی مجبور به گرفتن وام می‌شوند و سبک زندگی ناسالمی دارند. براساس داده‌های موسسه تحقیقات سیاست عمومی بریتانیا، خانواده‌هایی که قادر به خرید خانه نیستند بیش از صاحبان املاک آسیب دیده‌اند، زیرا اجاره خانه در 25 سال گذشته 1.5 برابر افزایش یافته که بسیار بیشتر از تورم است.

طبق اطلاعات جمع آوری شده تا قبل از شیوع ویروس کرونا، نرخ فقیر شدن در برخی از خانواده‌ها در لندن، ولز و شمال انگلیس شدیدتر است. فقیرترین خانواده‌ها، خانواده هایی با سه فرزند یا بیشتر هستند؛ بیش از 42 درصد از خانواده‌های فقیر، از این دسته هستند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала