بیتکوین وارد مرز 55 هزار دلار می شود

© AFP 2023 / George Freyبیتکوین وارد مرز 55 هزار دلار می شود
بیتکوین وارد مرز 55 هزار دلار می شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.03.2021
اشتراک
بیتکوین این پتانسیل را دارد تا بار دیگر پول را به ابزاری استاندارد تبدیل کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «سی‌ان‌بی‌سی»، بیتکوین این پتانسیل را دارد تا بار دیگر پول را به ابزاری استاندارد تبدیل کند. آنتونی اسکراموچی،  مدیر سابق بخش ارتباطات کاخ سفید معتقد است که بیتکوین راه مناسبی برای خلاصی از نتایج کنفرانس برتون وودز ارائه کرده است.

پس از کانادا، حالا قرار است برزیل به عنوان دومین کشور در قاره آمریکا مجوز راه اندازی یک صندوق بورسی ETF مبتنی بر بیتکوین را صادر کند. این صندوق مستقر در شهر سائوپائولو که مجوزهای لازم را از کمیسیون بورس و اوراق بهادار برزیل کسب کرده، قرار است از ماه ژوئن فعالیت خود را در بورس برزیل آغاز کند. این صندوق چهارمین صندوق مبتنی بر ارزهای دیجتالی خواهد بود که در قاره آمریکا به فعالیت خواهد پرداخت.

کشف دستگاه های غیرقانونی استخراج ارز دیجیتال در ایران ادامه دارد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.01.2021
کشف دستگاه های غیرقانونی استخراج ارز دیجیتال در ایران ادامه دارد

در حالی که برخی از کارشناسان انتظار آغاز دور جدید صعودی ارزهای دیجیتالی را دارند دولت فرانسه اعلام کرد بیتکوین های مصادره شده از هکرها به ارزش ۲۸ میلیون یورو را به حراج خواهد گذاشت. مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۱۷۸۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۳.۱۷ درصد کمتر شده است.

در حال حاضر ۶۵ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۲ درصد در اختیار اتریوم است. بیت‌کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله‌گران بر بستر بلاک‌چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت. اتریوم به قیمت قیمت: ۱۷۴۸.۷۷ دلار معامله شد که تغییرات قیمتی آن در 24 ساعت گذشته، ۲.۸۵ درصد کاهش نشان داد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала