شاخص بورس در ایران، رکورد شکست

© Photo / tasnimشاخص بورس در ایران، رکورد شکست
شاخص بورس در ایران، رکورد شکست - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شاخص بورس در ایران پس از نوسانات چند روز گذشته بار دیگر به رکورد تاریخی دست پیدا کرد و وارد کانال دو میلیون واحد شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا: شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز (یکشنبه) با حدود 40 هزار واحد رشد وارد کانال دو میلیون واحدی شد.

روند معاملات بورس از دو هفته گذشته وارد فاز اصلاحی شده بود که عده‌ای آن را ناشی از کاهش قیمت دلار، برگزاری مجامع شرکت‌های بزرگ، افزایش عرضه در بازار و عده‌ای دیگر این موضوع را به دلیل مقاومت شاخص بورس بر کانال دو میلیون واحد اعلام کرده بودند. امروز شاخص بورس بعد از مدت‌ها نوسان وارد به کانال دو میلیون واحد راه پیدا کرد و تا لحظه تنظیم این خبر (9 و 46 دقیقه) با 39 هزار و 991 واحد رشد به عدد دو میلیون و یک هزار واحد رسید.

براساس این گزارش تا این لحظه همه شاخص‌های اصلی بورس مانند شاخص قیمت (وزنی - ارزشی)، شاخص کل (هم‌وزن)، شاخص قیمت (هم‌وزن)، شاخص آزاد شناور، شاخص بازار اول و شاخص بازار دوم در کنار شاخص کل با رشد همراه شده‌اند.

تاکنون نماد فولاد مبارکه اصفهان (فولاد)، صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس (فارس)، ملی صنایع مس ایران (فملی)، نفت و گاز پتروشیمی تامین (تاپیکو)، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران (حکشتی)، سرمایه گذاری غدیر (وغدیر) بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала