پیش بینی افزایش بهای نفت تا بشکه ای صد دلار

© Sputnik / Maxim Bogodvid /  مراجعه به بانک تصاویر پیش بینی افزایش بهای نفت تا بشکه ای صد دلار
پیش بینی افزایش بهای نفت تا بشکه ای صد دلار - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نقیب ساویریس ، میلیاردر مصری و بنیانگذار شرکت Orascom Telecom Holding پیش بینی کرد قیمت نفت به بشکه ای 50 تا 60 دلار و پس از یک سال و نیم به بشکه ای 100 دلار افزایش یابد.

به گزارش اسپوتنیک، این میلیاردر مصری در مصاحبه با  CNBC خاطرنشان کرد: عربستان سعودی و روسیه جنگ قیمت ها را برای از بین بردن صنعت نفت شیل ایالات متحده آغاز کردند. به اعتقاد وی ، این ضربه ای به  صنعت نفت شیل بود که در نهایت باید به افزایش سریع قیمت نفت منجر شود. ساویریس افزود: به دلیل کاهش مصرف ، حتی اگر در صورت موفق بودن توافق اوپک پلاس در ماه مارس هم قیمت نفت هدر هرحال سقوط می کرد.

نفت برنت برای نخستین بار از 15 آوریل به بالای 30 دلار در هر بشکه رسید - اسپوتنیک ایران
نفت برنت برای نخستین بار از 15 آوریل به بالای 30 دلار در هر بشکه رسید

علاوه بر این ، میلیاردر مصری فرصت های بسیاری را در صنعت هواپیمایی و همچنین در بخش های گردشگری ، مهمان نوازی و خدمات اینترنتی می بیند. به گفته وی ، امروزه در صورتی که فقط حاضر باشید بخش عمده بدهی های یک شرکت هواپیمایی را بپردازید،  می توانید را به قیمت فقط یک دلار آنرا خریداری کنید.

اول ماه مه ، توافق اوپک پلاس در مورد کاهش تولید نفت به میزان 9.7 میلیون بشکه در روز به اجرا درآمد. در این رابطه روسیه و عربستان سعودی بیشترین تعهدات را بر عهده خود گرفتند. میزان کاهش تولید از سوی سایر کشورهای بزرگ نفتی،  هنوز مشخص نیست.

پیش از این گزارش شده بود که در تگزاس ، بزرگترین منطقه نفتی آمریکا از کاهش تولید نفت امتناع ورزیده اند . برعکس ، تعدادی از محدودیت ها در زمینه افتتاح چاه های جدید نفت  برای شرکت های محلی برداشته شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала