قیمت طلا به بالاترین میزان خود در یک ماه اخیر رسید

© Sputnik / Pavel Lisitsyn /  مراجعه به بانک تصاویر قیمت طلا به بالاترین میزان خود در یک ماه اخیر رسید
قیمت طلا به بالاترین میزان خود در یک ماه اخیر رسید - اسپوتنیک ایران
اشتراک
با نگرانی از افزایش مدت تعطیلی‌ها و محدودیت‌های ناشی از ویروس کرونا انتقال به موقع طلا به آمریکا را با مشکل مواجه سازد، قیمت پیش‌ خرید طلای آمریکا یک درصد جهش یافت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سی‌ ان‌ بی‌ سی، روز سه‌ شنبه، با نگرانی از اینکه تعطیلی‌ ها و محدودیت‌ های لژستیکی ناشی از شیوع ویروس کرونا انتقال به موقع طلا به آمریکا را با مشکل مواجه سازد، قیمت پیش‌ خرید طلای آمریکا یک درصد جهش یافت و فاصله خود با نرخ نقدی لندن را افزایش داد.

استخراج نفت متوقف می‌شود - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
استخراج نفت متوقف می‌شود

قیمت خرید نقدی هر اونس طلا در بازار لندن، اسپات‌ گلد، پس از اینکه تا ۱۶۷۱ دلار بالا رفت و رکورد یک ماهه خود را ثبت کرد، با ۰.۸۹ درصد کاهش در ۱۶۴۸.۱۰ دلار تثبیت شد (تا ساعت ۱۲.۲۶ به وقت تهران). این شاخص در ساعات پایانی معاملات دیروز (بامداد دوشنبه به وقت تهران) ۲.۸ درصد جهش داشته است.

قیمت پیش‌ خرید هر اونس طلای آمریکا تا ساعت ۱۲:۲۷ به وقت تهران با ۰.۵۲ درصد رشد در ۱۷۰۲.۷۰ دلار تثبیت شد. این شاخص هم ساعتی قبل تا ۱۷۴۲ دلار بالا رفته بود که با تقویت نرخ دلار از رشد آن کاسته شد.

مک کارتی از سی‌ ام‌ سی می‌ گوید: در شرایطی که نرخ بهره پایین است و نگرانی‌های اقتصادی بالاست، قیمت طلا ممکن است در هفته‌ ها و ماه‌ های آینده بالای ۱۷۰۰ دلار ثابت بماند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала