بهای نفت مکزیک به بشکه ای 13 دلار رسید

© Sputnik / Maxim Bogodvid /  مراجعه به بانک تصاویر پیش بینی افزایش بهای نفت تا بشکه ای صد دلار
پیش بینی افزایش بهای نفت تا بشکه ای صد دلار - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شرکت نفت Pemex در وب سایت خود اطلاع داد که میانگین قیمت نفت مکزیک برای تحویل به مناطق مختلف در معاملات روز جمعه کاهش یافته و به بشکه ای 13.01 دلار رسید.

به گزارش اسپوتنیک، سقوط قیمت نفت و رسیدن آن به زیر سطح سالهای 2000 در شرایط کاهش تقاضای نفت در رابطه با همه گیر شدن نوع جدید ویروس کرونا و افت جهانی تولید رخ می دهد.

ادامه افزایش بهای نفت در شرایط تخفیف قرنطینه کرونایی در جهان  - اسپوتنیک ایران
حراج نفت ونزوئلا به قیمت باورنکردنی

بتازگی اطلاع حاصل شد در مورد تجدید نظر در امتیاز اعتباری مکزیک و شرکت نفت Pemex تجدید نظر شده و این امتیاز در رتبه بندی از  BBB +  به BBB با چشم انداز منفی تا 2 سال کاهش یافته است.

آژانس  Standard & Poor's در توضیح دلیل کاهش امتیاز اعتباری مکزیک اعلام کرد با کاهش سیاست های مقامات مکزیک در مبارزه با شیوع ویروس کرونا  قاطع نبوده و انتظار  می رود رکود اقتصادی شدیدی در این کشور رخ دهد.

امروز خبرگزاری بلومبرگ اعلام کرد قیمت نفت در بازار آمریکا تا آن حد پائین آمده که حتی درآمد حاصله برای تخلیه انبارها از نفت کافی نیست و برخی از تولید کنندگان مجبور هستند بخشی از مخارج این کار را از جیب خود بپردازند. از جمله قیمت نفت مارک Wyoming Asphalt Sour که عمدتا برای تولید قیر جاده استفاده می شود به بشکه ای 19 سنت کاهش یافته است .

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала