چین از نظر تعداد ثروتمندان از آمریکا پیشی گرفت

© Sputnik / Mihail Kutusov /  مراجعه به بانک تصاویر چین از نظر تعداد ثروتمندان از آمریکا پیشی گرفت
چین از نظر تعداد ثروتمندان از آمریکا پیشی گرفت  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بر اساس فهرست منتشر شده توسط Global Wealth Report، تعداد ثروتمندان چین برای اولین بار از آمریکا بیشتر شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Global Wealth Report، بر اساس فهرستی که بانک کردیت سوئیس تهیه کرده است، 99.9 میلیون نفر از شهروندان چین در زمره 10 درصد از افراد جهان که تقریبا ثروتمند هستند قرار گرفتند، این در حالی است که این رقم برای ایالات متحده 98.8 میلیون نفر است. از طرف دیگر، آمریکا از نظر تعداد کل میلیونر ها در آمریکا از چین پیشی گرفته است، این تعداد برای آمریکا 18.6 میلیون نفر است و برای چین تنها 4.4 میلیون نفر.

سرمایه 20 نفر از پولدارترین آمریکایی ها از ثروت نصف جمعیت این کشور بیشتر است - اسپوتنیک ایران
سرمایه 20 نفر از پولدارترین آمریکایی ها از ثروت نصف جمعیت این کشور بیشتر است

این تحقیق همچنین خاطرنشان می کند که ایالات متحده و چین، جدای از اختلافات تجاری، در کسب ثروت موفق بودند و توانساتد به ترتیب 3.8 و 1.9 تریلیون دلار ثروت اندوزی داشته باشند.

لازم به ذکر است که کل میلیونرهای دلاری در سال گذشته 1.1 میلیون نفر اضافه شده و به 47 میلیون نفر رسیده است. جمع کل ثروت این میلیونرها 158.3 تریلیون دلار است که 44 درصد از کل صروت موجود در دنیا است.

پیشتر فوربس فهرست سالانه 400 نفر از ثروتمند ترین افراد آمریکا را با میران کل ثروت 2.96 تریلیون دلار منتشر کرده بود که نسبت به سال قبل از 2.2 درصد افزایش نشان می داد، در عین حال متوسط ثروت نیز 7.4 میلیارد دلار افزایش یافته بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала