افزایش همکاری های بانکی ایران و روسیه

© Photo / Embassy of Russia in Tehranافزایش همکاری های بانکی ایران و روسیه
افزایش همکاری های بانکی ایران و روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سفیر روسیه در تهران گفت: براساس نشست معاونان بانک‌های ملی ایران و روسیه، در هفته جاری در روسیه سطح همکاری و مبادلات بانکی بین دو کشور در آینده نزدیک افزایش خواهد یافت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، لوان جاگاریان سفیر فدراسیون روسیه در ایران، در روز پنجشنبه با شرکت در همایش گرامیداشت روز دریای خزر اعلام داشت، با افزایش همکاری های بانکی بین ایران و روسیه، سطح مبادلات تجاری بین دو کشور افزایش خواهد یافت.

وی افزود، همکاری بین ایران و روسیه با توجه اراده سیاسی دو کشور از سطح بالایی برخوردار است که این مسئله موجب گسترش سطح همکاری ها به استان های حاشیه خزر شده است.

همایش روز گرامیداشت دریای خزر صبح امروز با حضور سفرای کشورهای آلمان، ایتالیا، روسیه و قزاقستان و معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور، استاندارمازندران و کارشناسان و خزر شناسان بین المللی و داخلی در شهر ساحلی بابلسر برگزار شد.

در کنوانسیون ۲۰۰۶ پنج کشور حاشیه دریای خزر ۲۱ مردادماه را سالروز گرامیداشت خزر اعلام کردند و همه ساله در این روز همایش هایی پیرامون بررسی مسایل زیست محیطی و رژیم حقوقی  کشورهای حاشیه خزر برگزار می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала